سادات گرمی بسیج دانشجویی را حافظ انقلاب اسلامی با همه ابعادش در دانشگاه ها دانست و گفت: زمانی حفظ و زنده نگه داشتن شعار انقلاب دغدغه دانشجوی بسیجی بود و دوره ای مشکل علمی، که امروز انقلاب برای رشد به علم نیازمند است.
کد خبر: ۹۰۵۸۲۷۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید امیر سادات کرمی پس از معارفه خود در سخنانی با بیان اینکه در مسیر زندگی دو موضوع از بیانات رهبر معظم را آویزه گوش و به آن عمل کردم،  گفت: رهبر معظم خطاب به دانشجویان اشاره داشتند "بروید پیچ و مهره شوید"، لذا باید فهمید که کار پیچ و مهره سفت کردن قطعات یک دستگاه است.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه پیچ و مهره تا زمانی کاربرد دارد که خاصیت خود را داشته باشد افزود: در حوزه ما، این قطعه وصل کننده، در واقع همان دانشجوی  آتش به اختیار است، زمانی در جنگ تحمیلی، زمانی در سازندگی، زمانی در جنگ فرهنگی، زمانی در نهضت مطالبه گری و ... کاربرد دارد.

سادات کرمی به جمله دوم رهبر معظم انقلاب مبنی بر آنکه دانشجو "صاحبخانه" است اشاره و در باره این موضوع عنوان داشت:  صاحبخانه از بابت شکستن شیشه و خرابی خانه اش، سر و صدا و جنجال راه نمی اندازد، بلکه برای ترمیم و تعمیر خانه  دست بکار می شود.

وی بسیج دانشجویی را حافظ انقلاب اسلامی با همه ابعادش در دانشگاه ها دانست و گفت: زمانی حفظ و زنده نگه داشتن شعار انقلاب دغدغه دانشجوی بسیجی بود و دوره ای مشکل علمی، که امروز انقلاب برای رشد به علم نیازمند است.

این مسئول با تلفیق بیانات رهبر انقلاب اسلامی و بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی،  تکلیف سازی در دو حوزه برون و درون دانشگاه را برای دانشجوی بسیجی مهم برشمرد و ادامه داد: دانشجو در هر دو حوزه برون و درون باید نقش آفرین باشد لذا دانشگاه اسلامی در حوزه درون به پویش قوی تر دانشجو نیاز دارد.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران نقش دانشجو در حوزه برون دانشگاه را حائز اهمیت خواند و گفت: دانشجوی بسیجی نه بر حسب سلیقه بلکه بر حسب ریل  گذاری انقلاب اسلامی،  باید با بصیرت، پشتکار هشیاری و خلاقیت در ابعاد مختلف، محاسبات تصمیم سازی جامعه را تعیین کند.

سادات کرمی  با اشاره به خاطرات یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس که در برابر "وعده بهشت" از یک سو  و  همزمان در دیگر سو، مبارزه با دشمنان نظام و کیان اسلامی،   دفاع برای حفظ کیان و انقلاب را  ترجیح داد،  آنرا بهترین الگو برای تکلیف محوری دانست و گفت: بسیج دانشجویی به تکلیف انقلابی و اسلامی عمل می کندو ثوابگرا نیست، لذا ثواب برای عوام جامعه است و دانشجوی بسیجی و انقلابی باید به تکلیف عمل کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها