خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی هندیجان گفت:رزمایش بزرگ سپاهیان حضرت محمدرسول الله(ص)۲با حضور بسیجیان دلاور هندیجان موجب اقتدار درامنیت می شود که دشمنان اسلام هیچگاه جرات تهدیدو فرصت توطئه را نخواهند داشت و همچنین با تلاش ماموران انتظامی ایست و بازرسی امامزاده عبدالله(ع)۱۴۷کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و۴نفر دستگیر و ۴خودرو جاسازی شده موادمخدر توقیف شدند.
کد خبر: ۹۰۵۸۳۰۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

سرهنگ نصیر ابدالی پیش از ظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:نیروی انتظامی در کنار سپاه و بسیج است که امروز یکشنبه شاهد رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(ص)۲با حضور فعال و حماسی بسیجیان گردان های بیت المقدس و گردان عملیاتی امام رضا(ع)همزمان با سراسر استان در شهرستان هندیجان بودیم که نشان از قدر و ایستادگی و ایثار بسیجیان جان برکف را می رساند.

وی افزود:بسیجیان قهرمان ایران اسلامی همواره مورد احترام و اقتدار کشور هستند و بسیج در کنار نیروی انتظامی با شجاعت از ارزش های انقلاب در حفظ آرامش و امنیت گام های تاثیرگذاری بر می دارند.

وی بابیان گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ماه محرم گفت:یاد و خاطره رشادت های شهدا و رزمندگان اسلام تا ابد جاویدان وزنده است و ماهر چه داریم از وجود ایثار و حماسی های شهدا است و انتظامی هندیجان در برنامه های هفته دفاع مقدس حضوری فعال در کنار بسیج و سپاه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها