خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان از اعزام گروههای جهادی به منظور باز سازی و مرمت و زیبا سازی مدارس و خانه های محرومین و اعزام گروه پزشکی همراه با ویزیت رایگان در مناطق محروم وبیش از ۵۰۰بسته لوازم التحریر و کیف در میان دانش آموزان نیازمند در حاشیه اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمدرسول الله(ص)۲در شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۵۸۳۱۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

پاسدار صادق بحرکانی در عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:بسیجیان گروه جهادی دانش آموزان بسیجی با انجام رزمایش در مدارس مشغول رنگ آمیزی و تعمیر بودند که دراین باره تعدادی از گروههای جهادی بنام هر شهیدی در خانه های محرومین در حال بازسازی و مرمت بودند.

وی افزود:ویزیت رایگان مناطق حاشیه هندیجان با همکاری شبکه بهداشت و درمان و حوزه بسیج خواهران هندیجان انجام گرفت و مورد استقبال افراد محروم قرار گرفت که با هماهنگی در آینده اقدامات بهتری در این باره انجام خواهد گرفت.

وی بابیان تاثیر گذاری کارهای جهادی در مناطق محروم هندیجان گفت:با همکاری گروههای جهادی بسیج سازندگی در راه اندازی پروژه ها برای کمک به محرومین شهری وروستایی اقدامات تاثیر گذاری انجام گرفته و اینگونه کارهای خداپسنده همچنان با توکل بر خدا انجام گرفته و گروههای جهادی آمادگی کامل دارند در هر نقطه ایی از شهرستان همکاری داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها