خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم مطرح کرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: در پنج ماه نخست سال جاری ۴۰ درصد از هدف گذاری بخش صادرات استان، محقق شد و امیدواریم که تا پایان سال، میزان صادرات قم به ۲۵۰ میلیون دلار برسد.
کد خبر: ۹۰۵۸۳۶۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۵
تحقق ۴۰ درصدی برنامه بخش صادرات استان قم در سال ۹۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهرداد غضنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  در قم با اشاره به وضعیت صادرات استان قم اظهار کرد: هدف گذاری امسال استان رسیدن به عدد ۲۵۰ میلیون دلار در بخش صادرات بوده است و در پنج ماه نخست سال جاری ۴۰ درصد از این هدف گذاری محقق شد و امیدواریم که تا پایان سال، میزان صادرات استان قم به ۲۵۰ میلیون دلار برسد که احتمالا این هدف گذاری در سال ۹۷ محقق می‌شود.

وی ادامه داد: در جلسات کارگروه توسعه صادرات استان قم تاکید شده است که تقویم نمایشگاهی استان با کمترین تغییر در زمان و محتوا در استان اجرا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: در خصوص برخی از اقلامی که وارد گمرک شدند و مشکل ترخیص داشتند، بخشنامه‌ای ابلاغ شد که آن کالا‌هایی که تا ۱۶ مرداد وارد گمرک شدند یا ال سی برای آن‌ها گشایش پیدا کرد، از پرداخت مابه التفاوت ارز معاف شدند و گمرک استان به صورت فعالانه در خصوص اجرای این بخشنامه پیگیر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود که رونق بیشتری را در نیمه دوم سال جاری در بخش صادرات استان قم شاهد باشیم، به همین دلیل جلسات کارگروه توسعه صادرات استان در ۶ ماهه دوم امسال با فاصله زمانی کمتری نسبت به نیمه نخست امسال برگزار می‌شود تا مشکلات پیش روی این بخش در کمترین زمان ممکن حل شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها