خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر گفت: نام بسیج بوده که همیشه بر اندام نحیف و ذلیل و خوار نظام سلطه و استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار لرزه انداخته است.
کد خبر: ۹۰۵۸۳۶۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت الاسلام حاجی زاده در مراسم صبحگاه گردانهای بیت المقدس این ناحیه واقع در رزمایش محمدرسول الله(ص) 2 ضمن بیان اینکه آنچه به معنای واقعی بسیج و بسیجی است همین اقتدار و تعصب و جوانمردی هاست اظهار داشتند: ما بسیجی هستیم و باید عامل به این ارزشها(برپایی نماز و تلاوت قرآن) باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر گفتند: در همه عرصه ها چه جنگ نرم و چه جنگ سخت همواره بسیج بوده که حضور مقتدرانه داشته و این نام بسیج  بوده که همیشه بر اندام نحیف و ذلیل و خوار نظام سلطه و استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار لرزه انداخته است

وی یادآور شد: شما عزیزان از مسایلی که گاهی اوقات باعث می شوند شعائر اسلامی به خوبی عملی و کاربردی نشود مایوس و منفعل نشوید زیرا انقلاب ما همان انقلاب اسلامی با همان زیبایی ها و با همان جلوه های نورانی و نظام ما همان نظام مقدس جمهوری اسلامی با همان ایده ها و آرمانهای مبارک و بلندی است که ما داشتیم و برای اینکه انشاءالله الگوی جامعه بشری شویم باید این مسیر را بخوبی طی کنیم و با امید به این راه بزرگ تداوم بخش راه شهداء، امام شهداء و راه عزیزانی باشید که هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و به پای آرمانهای این انقلاب و نظام مقدس ریختند.

حاجی زاده با بیان اینکه دشمن همواره سعی دارد ما را مایوس و با توطئه ها و دسیسه های خود از اهدافمان دور و در مسیر دیگر قرار دهد ادامه دادند: بیشتر برنامه ریزی دشمن بر روی جوانان ماست که این نقشه ها و برنامه ریزی ها بعضا تبدیل به آسیب نیز گردیده است. ما باید مراقبت کنیم که دشمن به هدف نهایی خود نرسد. اگر ما (بسیج)نباشیم دشمن برنامه دارد سرمایه گذاری می کند و به مراتب بیشتر از ما تلاش می کند او می داند که همه منافعش به خاطر این انقلاب در خطر جدی است.

این مسئول نمایندگی عنوان داشتند: ما با این تفکر بسیجی و روحیه انقلابی برگرفته از فرهنگ عاشورایی انشاءالله نباید بگذاریم دشمن پیشروی کند و باید موجبات انفعال دشمن را فراهم کنیم. شما بسیجی هستید و با تفکر بسیجی باید کار و تلاش کنید.همان تفکر حضرت علی (ع)، همان تفکر فاطمه الزهرا(س) و همان تفکری که حسین بن علی(ع) و یارانش داشتند و توانستند با آن انقلاب با عظمتی را در سال 61 هجری بوجود آورند.

حاجی زاده در پایان اظهار داشت: زمانی دستگاه حکومتی بنی امیه عدالت ستیزی، ولایت ستیزی، دین ستیزی و... را براه انداخته بود و تقدس زدایی می کردند و امروز هم نظام سلطه و عوامل داخلی و خارجی آن همین برنامه را پیاده می کنند و به دنبال این هستند که ارکان نظام را تخریب کنند . به همین خاطر موضوع ولایت را مطرح می کنند همان کاری که زمانی معاویه کرد عوامل آنها کردند احیای تمایلات قبیله ای به راه انداختند ایجاد دشمنی و اختلاف کردند و تفرقه ایجاد نمودند. بی بصیرت ها در برابر فرزند رسول الله(ص) قرار گرفتند تا دنیای خود را تامین کنند. آنها باختند و حسین بن علی (ع) پیروز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها