خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه دشمن با هجمه فرهنگی در صدد آسیب رساندن به باورها و اعتقادات و کمرنگ کردن مفهوم شهادت‌‌طلبی در بین جوانان است، گفت: اگر ما با شور و شعور برای امام حسین(ع) عزاداری کنیم به طور قطع دشمنان نمی‌توانند به ما آسیبی برسانند.
کد خبر: ۹۰۵۸۳۷۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

دشمن با هجمه فرهنگی در صدد آسیب رساندن به باورها و اعتقادات جوانان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سوگواره «احلی من العسل» همزمان با سراسر کشور با حضور امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و مسئولینی از سپاه و نیروی انتظامی و حضور بیش از 500 دانش‌آموز نهاوندی در مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار شد.

با وجود اینکه مدارس در این ایام تعطیل هستند، اما این مراسم، بسیار باشکوه و با حضور پرشور دانش‌آموزان حسینی برگزار شد و دانش‌آموزان با نوحه‌خوانی و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع)، به عزاداری و سینه‌زنی برای شهدای مظلوم کربلا، به ویژه حضرت قاسم(ع) پرداختند.

امام جمعه نهاوند ضمن تشکر از آموزش و پرورش به سبب برگزاری این مراسم، گفت: دشمنان از همان ابتدای انقلاب توطئه‌ها و خباثت‌های خود را برای ضربه زدن و از بین بردن انقلاب شروع کردند و تا به امروز هم یک لحظه از پای نایستاده‌اند؛ اما به فضل خدا و عنایت امام زمان(عج) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، تا به امروز تیرهای دشمن به سنگ خورده و شکست خورده است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: انقلاب اسلامی همانند پرنده‌ای است که با دو بال قدرتمند در حال پرواز و اوج گرفتن است و به طر قطع هیچ‌گاهه تیرهای دشمنان به این پرنده نخواهد رسید؛ این دو بال سبز و سرخ، مهدویت و شهادت هستند.

وی با بیان اینکه دشمن با هجمه فرهنگی در صدد آسیب رساندن به باورها و اعتقادات و کمرنگ کردن مفهوم شهادت‌‌طلبی در بین جوانان است، اظهار داشت: اگر ما با شور و شعور برای امام حسین(ع) عزاداری کنیم و پیام عاشورا را فهمیده و به آن عمل کنیم، به طور قطع دشمنان نمی‌توانند به ما آسیبی برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات