خبرهای داغ:
با اهتزاز پرچم سرخ و ملکوتی حرم امام حسین(ع)؛

«اجتماع بزرگ عاشوراییان، بوی پیراهن یوسف» در همدان برگزار شد

«اجتماع بزرگ عاشوراییان، بوی پیراهن یوسف» با اهتزاز پرچم سرخ و ملکوتی حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت عباس(ع) در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۳۸۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

«اجتماع بزرگ عاشوراییان، بوی پیراهن یوسف» در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عصر امروز همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان در ششمین روز از ماه محرم، مراسم باشکوه استقبال از پرچم حرم ابا عبدالله الحسین(ع) و حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) با عنوان «اجتماع بزرگ عاشوراییان، بوی پیراهن یوسف» با حضور مردم دارالمومنین همدان در پیاده‌راه بوعلی برگزار شد.

مردم همدان مشتاقانه برای استقبال از پرچم سرخ و ملکوتی حرمین از ساعت‌ها قبل از آغاز مراسم به انتظار نشسته و برای تبرک جستن به پرچم بارگاه ملکوتی لحظه شماری می‌کردند.

در این مراسم که با عزاداری بر سالار شهیدان همراه بود، با ورود پرچم سرخ حرمین، فضای مراسم عزاداری به عطر و بوی کربلا معطر شد و پرچم بارگاه امام حسین(ع) و علمدار دشت کربلا مورد استقبال گرم مردم همدان قرار گرفت.

با نورانی شدن دیدگان عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، عطر و بوی خوش کربلا در دل محبان اهل بیت(ع) زنده و شور حسینی در همدان بیش از پیش طنین‌انداز شد.

مشتاقان و دلدادگان امامت و ولایت با شور و شعف بسیار درحالی که اشک شوق از دیدگانشان جاری بود، به استقبال پرچم بارگاه ملکوتی رفته و با سوز و نیازی خالصانه مست عطر خوش بین الحرمین شدند و عشق و علاقه خود به اهل بیت (ع) و به ویژه امام حسین(ع) و شهدای کربلا را به منصه ظهور رساندند.

عاشقان و دلباختگان امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) با تبرک جستن به پرچم بارگاه ملکوتی، بوسه‌هاي عشق و وفاداري و ارادت به خاندان عصمت و طهارت بر این پرچم سرخ زده و از دور به مولایشان سلام کردند و ضمن بیان حاجات خود، برای فرج امام زمان(عج) دست به دعا گشودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار