رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به تحصیل ۹ هزار و ۳۰۰ دانشجو در دانشگاه لرستان بیان داشت: امسال یک هزار و ۶۰۰ دانشجو در این دانشگاه پذیرش شدند.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۰۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، خسرو عزیزی  امروز در آئین افتتاح ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه لرستان اظهار کرد: دانشگاه لرستان تاکنون سازمان مرکزی نداشت و همکاران اداری در دانشکده اقتصاد این دانشگاه مستقر بودند.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان مرکزی ۶ هزار و ۲۵۰ متر مربع زیربنا داشته که با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان در پنج طبقه احداث گردیده است.

رئیس دانشگاه لرستان یکی از چالش‌های دانشگاه را نداشتن ساختمان مستقل برای دانشکده‌های اقتصاد و ادبیات عنوان کرد و افزود: با افتتاح ساختمان مرکزی فضای بیشتری در اختیار این دو دانشکده قرار می‌گیرد.

عزیزی در خصوص پروژه‌های در دست اقدام دانشگاه لرستان اظهار داشت: در حال حاضر دو پروژه با ردیف‌های ملی در دانشگاه در حال انجام است.

وی ادامه داد: ساختمان آمفی تئاتر دانشگاه با متراژ ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و همچنین فاز سوم دانشکده علوم پایه با زیربنای ۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع، پائیز امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

رئیس دانشگاه لرستان نداشتن استخر را یکی از مشکلات دانشجویان رشته تربیت بدنی این دانشگاه برشمرد و گفت: در سازمان برنامه و بودجه قرار به تعیین ردیف اعتباری برای این موضوع شده که امیدواریم محقق شود.

عزیزی با اشاره به تحصیل ۹ هزار و ۳۰۰ دانشجو در دانشگاه لرستان بیان داشت: امسال یک هزار و ۶۰۰ دانشجو در این دانشگاه پذیرش شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات