معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم گفت: دانشجویان سیاسی دستگیرشده بر اساس آخرین اطلاعات مشکل خاصی ندارند و اغلب آن‌ها مهرماه می‌توانند در کلاس حضور یافته و درس خود را ادامه دهند.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۰۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدتقی نظرپور  امروز در آئین افتتاح ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه لرستان با بیان اینکه سرانه فضای دانشگاه لرستان وضعیت خوبی را نسبت به خیلی از دانشگاه‌های کشور دارد، افزود: به همین دلیل امکان گسترش دانشگاه از نظر جذب هیات علمی و دانشجو وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش ریاست دانشگاه لرستان فضاهای جدیدی که در دست احداث است با فاصله نه خیلی زیادی مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم اظهار داشت: با افتتاح ساختمان سازمان مرکزی فضای سابقی که در اختیار همکاران اداری بود به دانشکده برای فضای آموزشی تبدیل می‌شود.

نظرپور در خصوص تغییر وضعیت نیروهای حق‌التدریس گفت: جذب اعضای هیات علمی بر اساس سازوکار و مجوزی که سازمان امور اداری مالی و استخدامی کشور داده می‌شود صورت گرفته و دانشگاه‌ها بر اساس برنامه میان‌مدت و بلندمدت خود اعضا را انتخاب می‌کنند.

وی با ابرازاینکه دانشگاه‌ها تلاش نمایند سرانه هیات علمی را به‌ازای هر 20 تا 25 دانشجو یک عضو هیات علمی قرار دهند، گفت: این امر موجب شده اعضای هیات علمی با فرصت بیشتری خدمات‌رسانی را به دانشجویان انجام دهند.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم به آخرین وضعیت دانشجویان سیاسی دستگیرشده اشاره و تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات این دانشجویان مشکل خاصی ندارند و اغلب آن‌ها مهرماه می‌توانند در کلاس حضور یافته و درس خود را ادامه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات