نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی

اخذ مجوز برداشت ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب از سد سیمره برای رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز برداشت ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب از سد سیمره برای رومشکان اخذ شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۰۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، الهیار ملکشاهی امروز در آئین کلنگ زنی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی رومشکان که با حضور قائم‌مقام معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، فرماندار، امام‌جمعه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و برخی دیگر از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام حزن اهل‌بیت (ع) اظهار کرد: هدف و دورنمای نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) بقاء دین بوده است.

وی افزود: ما در تمام‌دورانی که از عمر شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان می‌گذرد یک بیمارستان حدوداً شصت یا هفتاد تختخوابی داشتیم که با توسعه بیمارستان به یک‌صد تختخواب ارتقاء پیدا کرد، ولی در طول یک سال گذشته حدود سیصد و سی‌ودو تخت خواب برای این دو شهرستان شروع‌شده است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی این بیمارستان را از مطالبات جدی و به‌حق مردم رومشکان برشمرد و اظهار داشت: با انجام چنین فعالیت‌هایی می‌توان خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش سلامت ارائه داده را با گذشته مقایسه کرد.

ملکشاهی ضمن تأکید بر ضرورت تسریع در ساخت این بیمارستان، از خدمات وزارت بهداشت و درمان تقدیر نمود و تصریح کرد: در بخش سلامت وضع ما رو به بهبود است؛ نگاه ما همیشه بایستی معطوف به انجام کار‌ها باشد، چراکه انگیزه مسوولان خدمت به مردم است و امیدواریم در آینده کار‌های بزرگ‌تری صورت گرفته و مشکلات پیش رونیز رفع گردد.

وی در پایان ضمن بیان اینکه رومشکان امن‌ترین شهرستان کشور است، عنوان داشت: از کار‌های مهمی که به دنبال آن هستیم بحث تأمین آب موردنیاز کشاورزی شهرستان رومشکان که دارای حدود ۳۰ هزار هکتار زمین مرغوب بوده، می‌باشد به این شکل که مصوبه دولت را برای برداشت ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب در سال از سد سیمره را اخذ نموده‌ایم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار