معاون وزیر کار گفت: ظلمی بزرگ‌تر از این وجود ندارد که در مقابل تعاون گرانی که صادقانه و دلسوزانه در رفع بیکاری می‌کوشند، مانع ایجاد شود.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۱۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید حمید کلانتری  امروز در جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات تعاونی‌های این شهرستان اظهار کرد: مدیران ادارات و مسئولان بروجرد دست فعالان حوزه تعاون این شهرستان را بگیرند و برخوردی کاملاً مثبت با آن‌ها داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه بروجرد می‌تواند از ظرفیت تعاونی‌های بیشتری بهره‌مند شود، بیان کرد: البته نگاه تعاونی‌ها نباید نگاه حمایت پذیری بلکه باید نگاه خود اتکایی باشد.

معاون وزیر کار تأکید کرد: ظلمی بزرگ‌تر از این وجود ندارد که در مقابل تعاون گرانی که صادقانه و دلسوزانه در رفع بیکاری می‌کوشند، مانع ایجاد شود.

کلانتری خاطرنشان کرد: نباید این‌گونه باشد که تعاونی به دلیل مشکلات اداری، بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی نتواند ادامه حیات داده و خدمت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ظرفیت بخش تعاون در شهرستان بروجرد را بسیار مثبت ارزیابی و عنوان کرد: درخواست تعاون گران این شهرستان مبنی بر تشکیل اتاق تعاون مستقل پیگیری و در صورت فراهم بودن بستر کار اینم هم محقق می‌شود، همان‌گونه که ۹ شهرستان در کشور اتاق تعاون مستقل دارند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در بخش تعاون شهرستان بروجرد قابلیت‌های زیادی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری، حمل‌ونقل، خدماتی، آموزشی و بهداشتی و درمانی وجود دارد و اگر تعاون گران آن برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند، می‌توانند اثبات کنند بروجرد شهرستانی توسعه‌یافته و بدون بیکار می‌شود.

کلانتری اظهار کرد: قابلیت‌های متعددی در حوزه تعاون در این شهرستان وجود دارد که می‌توان با تکیه‌بر آن حرکت‌های بزرگی را شروع کرد و انجام داد.

وی سپس در پاسخ به برخی از گلایه‌ها و مطالبات تعاون گران از جمله در خصوص بخشودگی سود و جرائم بانکی گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی تعاون گران از پرداخت سود اولیه تسهیلات بانکی آن‌ها بخشوده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات