مرحله دوم رزمایش اقتدارعاشورایی محمد رسول الله (ص) ۲ در شهرستان ارزوئیه امروز با برپایی مراسم صبحگاه اقتدار در منطقه عمومی رزمایش برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۳۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله (ص) ۲ با حضور فرمانده ناحیه‌ی مقاومت سپاه، مسئولان و اعضای شورای اداری و بسیجیان گردان الی بیت المقدس و گردان الزهرا (س) شهرستان ارزوئیه در منطقه عمومی رزمایش در محله‌ی حمزه ای‌ها برگزارشد.


رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج با عنوان «سپاهیان محمّد رسول الله (ص) ۲» با اعلام رمز «لبیک یا حسین بن علی (ع)» از سوی فرمانده ناحیه‌ی مقاومت سپاه ارزوئیه آغاز شد.

سرگرد پاسدار رضا اسماعیل کاخ فرمانده ناحیه‌ی مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه بیان کرد: انقلاب اسلامی و دفاع از دستاورد‌های انقلاب بر مبنای نهضت امام حسین (ع) است که امروز در ششمین روز محرم و در آستانه‌ی سالروز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج برگزار می‌شود که برای ما سراسر درس ایستادگی، وحدت و بصیرت را به همراه دارد.

سرگرد پاسدار رضا اسماعیل کاخ اظهار کرد: فرهنگ و حرکت‌های بسیج در پیکره‌ی اقشار مختلف مردم با فرهنگ، حضور و گام‌های عاشورایی است، چرا که فرهنگ بسیج نشات گرفته از فرهنگ تاسوعا و عاشورای حسینی است.

وی با بیان اینکه بسیج آماده و گوش به فرمان رهبر انقلاب است، خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این رزمایش اقتدار نیرو‌های بسیج و اعلام آمادگی در جهت عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه در خصوص پیام این رزمایش عنوان کرد: پیام رزمایش عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله (ص) ۲ یاس و نا امیدی برای دشمنان اسلام و در نقطه‌ی مقابل شور اشتیاق برای نیرو‌های انقلابی و حزب الهی است.
ارسال نظرات