خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوی گفت: فرمانداران جلسات متناظر شهرستانی را برگزار کرده و هماهنگی های لازم انجام شده است شهرداری ها نیز همچون سالهای پیش اقدامات لازم در بحث مناسب سازی شهر، تبلیغات، اطلاع رسانی و کمک به مدارس در موضوعات مختلف از جمله آسفالت، رنگ آمیزی و غیره را انجام داده اند.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۵۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در جلسه ستاد مهر استان که به منظور بررسی و هماهنگی موارد مربوط به بازگشایی مدارس برگزار شد، بیان کرد: بحث بازگشایی مدارس از هفته های گذشته در کارگروهها و ستادهای مختلف از جمله شورای ترافیک، ایمنی راهها، هوای پاک، مدیریت بحران، شورای فنی، شورای آموزش پرورش و غیره مطرح شده و تدابیر لازم برای آن اتخاذ شده است و استان آمادگی لازم برای این موضوع را دارد.
 
وی گفت: فرمانداران جلسات متناظر شهرستانی را برگزار کرده و هماهنگی های لازم انجام شده است شهرداری ها نیز همچون سالهای پیش اقدامات لازم در بحث مناسب سازی شهر، تبلیغات، اطلاع رسانی و کمک به مدارس در موضوعات مختلف از جمله آسفالت، رنگ آمیزی و غیره را انجام داده اند.
 
معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: با توجه به مزاحمت سگهای ولگرد که سال گذشته برای دانش آموزان اتفاق افتاد، امسال باید تدابیر لازم برای مبارزه با حیوانات موذی و سگهای ولگرد اندیشیده شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در سطح استان نباشیم.
 
فرخزاد افزود: تمامی مدارس استان می بایست مجهز به جعبه کمکهای اولیه و کپسول آتش نشانی باشند.
 
معاون عمرانی استاندار خاطر نشان کرد: تمام مجوزهای حفاری از دوهفته قبل لغو شده و به هیچ عنوان مجوز حفاری برای پروژه های عمرانی نخواهیم داشت مگر مواردی که اتفاق یا حادثه ای رخ داده و ناگزیر هستیم که حفاری انجام شود و همچنین ضروری است با توجه به بارندگی های پیش بینی شده تدابیر لازم برای سهولت عبور و مرور و نیز جلوگیری از ترافیک توسط مسئولین مربوطه اندیشیده شود.
 
وی ضمن مهم برشمردن بحث امنیت برای دانش آموزان تاکیدکرد: سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در شهر قزوین و سایر شهرها هماهنگی های لازم را داشته باشند و با اینکه رانندگان سرویس ها از سوی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی کنترل شده و سپس به مدیران مدارس معرفی می شوند، اما ضروری است که نیروی انتظامی نیز کنترل مضاعف بر آنها داشته باشد.
 
معاون عمرانی استاندار عنوان کرد: همچنین ماموران انتظامی برای تامین امنیت دانش آموزان در ساعات شروع و پایان کار مدارس در قالب اکیپ ها و گشت ها در خیابان ها حضور داشته باشند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها