خبرهای داغ:
پیکر پاک شهید جمشید صیادی، از معراج الشهدای قزوین به شهر الوند بدرقه شد

چشم به راه توشدم سالها، تا که بیایی پسرم ازسفر

ای شهید، زمین ایستاده به احترام آمدنت با تمام وجود وقتی كه بر دستهای شهر سوغاتی آورده می شوی.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۵۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰

خبرگزاری بسیج قزوین: در هیاهوی این دنیای فانی و در عرصه‌ی تقابل شديد خوب و بد و در عصر هجوم بی مذهبی، دست مشیت الهی ملموس و محسوس می ‌شود. 
اينجاست که ايمانت به اميدت، آرزو می بخشد و دلت را در آسمانی به امانت می‌برد که انگار به اين زمین خاکی دهشتناک نزديک است که انگار اين خاک است که به آسمان قرب دارد.
 خاک اينجا به خود می‌بالد. اينجاست که آسمانی شدن تحقق می‌يابد و فلسفه‌ی شهادت را نه از راه عقل، بلکه از طريق دل می‌شود فهميد و به خود شهامت معرفت شهادت را داد و اينجاست شلمچه.. ارامگاه بزرگ مردان سرزمینم که آرام و بی نشان، غریبانه در گوشه ای آرمیده اند.
ای شهید، زمین ایستاده به احترام آمدنت با تمام وجود وقتی كه بر دستهای شهر سوغاتی آورده می شوی.
و اما مادرت چه غریبانه می گرید گرچه گویی دلش به  اندازه ی هر سال سنش آسمانی شده است. مادر است آخر. دلش آرام نگرفته این سالها. 
مادرت میگفت دیروز از زیر قرآن تو را راهی سنگر کرده‌. می گفت نمیدانم چرا دیروز، سی و سه سال طول کشیده است. مادرت میگفت سی و سه سال است که از خانه بیرون نرفته مبادا که بیایی و او در خانه نباشد. 
چه خوب که آمدی آخر چشمان مادرت بی سو شده. از بس که جای خالی تورا در گوشه گوشه ی خانه دیده و غریبانه و مظلوم، برایت و به جایت گریسته. 
می دانی، آخر مادرها، زود به زود دلتنگ فرزندشان می شوند.
راستی، مادرت بی تو چه کشیده؟
می شود آیا که بیایی و من پاک کنم گرد و غبار از تنت، منتظرم منتظرم از همان روز خداحافظی و رفتنت..
امروز هم عطر گل بهشتی فضای شهر را آکنده کرد و شهیدی گرامی از شهدای دفاع مقدس پس از تفحص به همراه همرزمانش، به دست خانواده اش سپرده شد.
شهید جمشید صیادی، اعزامی لشکر ۲۱ حمزه در عملیات والفجر۸ و منطقه عملیاتی شلمچه پس از سی و سه سال به آغوش خانواده بازگشت. 
پیکر پاک این شهید معزز، پس از شهادت، مفقود و پس از سی و سه سال در عملیات تفحص به همراه ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده به آغوش شهر و دیار خود بازگشتند.  
خون شهدا ضامن پایداری انقلاب است
خواهر شهید صیادی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: شهید جمشید در زمان شهادت، بیست ساله بود و امروز پس از سی و سال به خانه بازگشت. آنچه از شهید بیاد دارم آرزوی شهادت در راه خدا و امام بود.
 
وی گفت: خداوند فرموده شهدا زنده اند و گمان مبرید شهدا مرده اند بلکه نزد پروردگارشان روزی می خورند.  شهدا حق شفاعت دارند و ما به عنوان زنان این جامعه و به عنوان پرورش دهندگان مردان غیور این سرزمین باید با حفظ حجاب زینبی و فاطمی، ادامه دهندگان راه شهدا باشیم چرا که شهید خون داده تا حجاب زینبی حفظ شود.
خواهر شهید صیادی افزود: خون شهدا ضامن پایداری انقلاب است و خوشحالیم امام حسین(ع) با دست خود در این ماه، شهید را به ما برگرداند و مادرش را از چشم انتظاری درآورد. 
شهادت و شهید، موجب دوام جامعه است
داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، که در مراسم استقبال از این شهید گرامی در محل معراج الشهدا قزوین حضور داشت در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: یکی از نکاتی که باعث دوام جمهوری اسلامی می شود عطر شهادت است که فضای جامعه را معطر می کند.
وی گفت: بازگشت این شهید گرانقدر بعد از سی و سال به آغوش خانواده پیامی دارد و آن پیام این است که خانواده شهدا الگوی صبر در جامعه بوده و از حضرت زینب درس گرفته اند که علاوه بر شهادت، چشم انتطاری را پشت سر گذاشته و همه ما باید در زندگی پیرو راه شهدا باشیم چرا که راه شهدا، مسیر بیداری و عاقبت بخیری است.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها