رئیس هیت امناء حسینیه سفید اشکذر، گفت: به دلیل محدودیت آشپزخانه حسینیه سفید اشکذر در پخت غدای ظهر عاشورا این حسینیه از تمامی هیئت های مذهبی اشکذر تقاضا دارد در مراسم ظهر عاشورا در کنار حسینیه سفید موکب هایی را با نام هیئت های خود دایر کنند.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۶۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس هیت امناء حسینیه سفید اشکذر، حاج فضل الله شکاری در مصاحبه با خبرنگاربسیج اشکذر ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم به برنامه های این حسینیه در دهه اول محرم اشاره کرد و افزود: به دلیل محدودیت  آشپزخانه حسینیه سفید اشکذر در پخت غدای ظهر عاشورا میتوان ۱۳هراز پرس نهار آماده کرد که این میزان غذا برای خیل عزاداران حسینی کم است در همین راستا حسینیه سفید اشکذر از تمامی هیئت های مذهبی اشکذر تقاضا دارد برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم ظهر عاشورا در کنار حسینیه سفید موکب هایی را با نام هیئت های خود دایر کنند.
شکاری تصریح کرد: هیئت های مذهبی می توانند در این موکب ها به هر تعداد که میتوانند غدا برای خیل علاقه مندان حضرت اباعبدالله(ع) آماده و پخش کنند و البته می توان در کنار پذیرایی از عزاداران  برنامه های فرهنگی مرتبط با عزاداری نیز اجرا کنند.
وی در ادامه به پخش مستقیم مراسم ظهر عاشورا حسینیه سفید از طریق شبکه های سیما خبر داد و افزود: همانند سال های پیش مراسم ظهر عاشورا اشکذر در شبکه های سیما جمهوری اسلبمی به طور مسقیم پخش خواهد شد که در این راستا تیزری از برنامه ظهر عاشورا سال های پیش اشکذر تهیه شده است که قرار است در شبکه تابان به چند نوبت پخش شود.
حاج فضل الله شکاری در پایان اظهار کرد: ما آمادگی خود را برای همکاری با  عکاسان و خبرنگاران اعلام می داریم ولی برای جلوگیری از هرج و مرج کارت های شناسایی صادر می شود که خبرنگارن و عکاسان میتوانند برای ثبت نام  با شماره تماس 09135155055 (خاکساری) تماس گیرند.
ارسال نظرات