فرمانده سپاه جلفا:

تقویت وحدت ملی از ضروریات امروز نظام است

فرمانده سپاه جلفا در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس حوزه سیدالشهدا(ع) با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، تقویت وحدت ملی را از ضروریات امروز نظام اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۷۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی با بیان اینکه استکبار جهانی تمام توان خود را برای مقابله با ملت و نظام ما بکار گرفته، گفت: ملت انقلابی ایران باید برای مقابله با توطئه های دشمنان، وحدت ملی و داخلی خود را حفظ و تقویت کند.

وی اظهار داشت: حضور مردم انقلابی و با بصیر در دوران طلایی این انقلاب، همواره ضامن بقا و پیشرفت ایران اسلامی بوده و حضور ملت ولایی در عرصه دفاع از انقلاب و آرمان های والای امام راحل و شهدا، توطئه استکبار جهانی و ایادی منحوس آن ها را خنثی کرده است.

تقویت وحدت ملی را از ضروریات امروز نظام است

شریفی تاکید کرد: نباید از حیله دشمنان این انقلاب غافل باشیم چراکه دشمنان دست از دشمنی و شیطنت نخواهند کشید و ما اگر از درون مستحکم باشیم دشمن نمی تواند هیچ غلطی بکند باید مراقب باشیم که در درون آسیبی بوجود نیاید.

فرمانده سپاه جلفا در پایان، بيمه كردن كشور در مقابل حوادث گوناگون داخلي و خارجي، اقتدار نظام اسلامي در مجامع بين المللي، عدم ترس و واهمه در برابر تهدیدات دشمن، شكست توطئه هاي تبليغي و رواني دشمن در نامقبول نماياندن نظام نزد مردم، زنده كردن فضاي زندگي پيشرفت و رفاه و تعالي كشور و استحكام و پايداري نظام را از مهم ترین نتایج وحدت در تحقق اهداف نظام اسلامی برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها