خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع کارکنان این ناحیه، وجود فرهنگ عاشورایی در جامعه اسلامی را مهم ترین عامل مقابله با توطئه های دشمنان خواند.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۷۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدتقی صمددوخت با اشاره به این که نهضت حسینی و فرهنگ عاشورایی خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان بوده است، گفت :انقلاب اسلامی، نتیجه حاکم بودن فرهنگ حسینی در جامعه اسلامی بوده است.

فرهنگ عاشورا مهم ترین عامل مقابله با دشمنان است

وی با تأکید بر اینکه دین، عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز نیز عامل حفظ و حراست از اسلام ناب، زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام صمددوخت با اشاره به اینکه در سایه پرچم داری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد جهانی شدن فرهنگ عاشورا هستیم، بیان کرد: امروز ملت های آزاده جهان در سایه این فرهنگ متعالی بیدار شده و در برابر حکام دیکتاتور خود ایستاده اند و از اسلام ناب حراست و پشتیبانی می کنند.

عضو شورای فرهنگی شهرستان در ادامه سخنان خود از امام حسین(ع) به عنوان چراغ هدایت یاد کرد و با بیان این که شناخت صحیح اهداف حسینی عامل سعادت و تعالی جامعه بشری است، اظهار کرد: رسیدن به تعالی حقیقی و همچنین رهایی از ضلالت و گمراهی در گرو شناخت صحیح نهضت عاشورا است.

حجت الاسلام صمددوخت داشت: مفاهیم مکتب انسان ساز اباعبدالله الحسین(ع) باید سینه به سینه و نسل به نسل با دقت تمام منتقل شود و نسل جوان همواره با این نهضت بزرگ آشنا شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان با اشاره به اینکه وجود روحیه جهاد و شهادت ملت انقلابی ایران که برگرفته از عاشورا است،  خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام از داشتن این روحیه که در جوانان این مرز و بوم نهادینه شده است، به شدت واهمه دارند و درصدد هستند تا بین این مکتب امام حسین(ع) و جوانان فاصله بیندازند.

ارسال نظرات