سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: با آغاز هفته دفاع مقدس، بیش از ۷۰ برنامه شاخص در سطح شهرستان پارس آبادمغان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۹۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوري در جلسه شوراي اداري شهرستان پارس آباد كه با محوريت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار كرد: امسال با توجه به همزمانی ایام محرم با هفته دفاع مقدس، برنامه‌ها به نوعی با مراسم‌های ایام محرم هم افزایی خواهد داشت.

وی گفت: دیدار با امام جمعه، برگزاری صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح، افتتاح كارگاه كيف دوزي و پرورش قارچ، ويزيت رايگان پزشكي و تجويز دارو در محلات آسيب پذير، گلباران مزاربیش از ۶۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در پارس آباد اجرا می‌شود شهدا، ديدار و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگر، همايش پياده روي خانوادگي و اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس از مهمترین ویژه برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در پارس آباد اجرا می شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان پارس آباد، همچنين برگزاري نشست هاي روشنگري، اعزام گروه هاي جهادي بسيج مهندسين كشاورزي به بخش تازه كند، برگزاری يادواره عملیات ثامن الائمه، يادواره فرهنگيان و محلات، همايش بزرگ رزمندگان و پيشكسوتان هشت سال دفاع مقدس، عصر شعر دفاع مقدس، محفل انس با قرآن و برپايي نمايشگاه كتاب را از ديگر برنامه‌های هفته مقدس در پارس آباد ذكر کرد.

نوري ادامه داد: یکی از برنامه های محوری هفته دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است که این مهم همزمان با بازگشایی مدارس با نواخته شدن زنگ مقاومت با سخنراني راويان دفاع مقدس در مدارس آغاز خواهد شد.

بیش از ۶۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در پارس آباد اجرا می‌شود

وي همچنین با اشاره به اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس "ما توانستیم" است، گفت: ما در دوران دفاع مقدس ثابت کردیم که با دست خالی هم می شود در مقابل دشمن ایستاد و امروز در جنگ اقتصادی هم با تمام توان مقابل دشمن ایستادگی می کنیم.

بیش از ۶۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در پارس آباد اجرا می‌شود

در ادامه اين جلسه فرماندار پارس آباد نيز با بیان اینکه امروز آرامش و امنیت ما مرهون جانفشانی و ایثار شهدای انقلاب اسلامی است، گفت: از همه دستگاه های اجرایی شهرستان انتظار می رود در هفته دفاع مقدس با جدیت پای کار باشند و برای برگزاری باشکوه مراسمات این هفته تلاش کنند.

علي علايي با اعلام اینکه برنامه های این هفته می تواند در آشنایی نسل های جوان با مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس نقش مهمی داشته باشد، تصريح كرد: دوران دفاع مقدس با تمامی سختی ها و مشکلاتی که کشور در آن دوران با آنها روبه رو بود، برگ زرینی بر تاریخ ایثار و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی افزود و برای همیشه در یاد و خاطره مردم و نسل امروزی این مرز و بوم باقی می ماند.

بیش از ۶۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در پارس آباد اجرا می‌شود

ارسال نظرات