رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان خبر داد:

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌ مهندسی فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌ مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۵۰۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد استان سیستان و بلوچستان، حبیب الله سالارزهی، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی سیستان و بلوچستان گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال 1397 اعلام شد.

وی افزود: داوطلبان متقاضی پذیرش در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهرماه سال تحصیلی 98-97 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www,uast.ac.ir می توانند نتیجه پذیرش خود را مشاهده کنند.

سالارزهی تصریح کرد: کلیه پذیرفته‌شدگان لازم است در یکی از روزهای سه شنبه 27/06/97 لغایت یک شنبه 01/07/97 نسبت به بارگذاری مدارک لازم درج شده در این اطلاعیه در سامانه جامع آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی جامع علمی کاربردی به آدرس www.edu.uast.ac.ir اقدام نمایند و سپس با در دست داشتن اصل مدارک مذکور و با توجه به کدرشته محل قبولی، به نشانی تعیین شده در دفترچه راهنمای پذیرش مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست در زمان مقرر برای ثبت‌نام به مرکز کد قبولی خود مراجعه نمایند بدیهی است عدم ثبت‌نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار