رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود:
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود یکی از نقاط ناامید کننده مردم در این روز‌ها را احتکار‌ها دانست و گفت: یکی از منکراتی که ناامیدی را رقم میزند در این شرایط سخت، گرانی و احتکار است و هجمه عمومی باید به این سمت برود که این عده اندک در انزوا قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۵۸۵۲۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در دیدار هیئت رئیسه اتاق اصناف و سرگروه‌های طلایه داران امر به معروف اصناف و بازاریان شاهرود به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود در سخنانی با تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به فرهنگ سازی این فریضه در جامعه اظهار کرد: قشار اصناف و بازاریان مدافع انقلاب و اسلام و خط اول انقلاب اسلامی حاضر هستند و انتظار از این قشر زحمتکش بسیار است.
وی افزود: یکی از بهترین معروفات لازم جامعه که رهبری تاکید دارند، امید آفرینی واقعی در جامعه است و شما اصناف و بازاریان با انصاف و تقوا در کار می‌توانید این مهم را محقق نماییم.
امینی یکی از نقاط ناامید کننده مردم در این روز‌ها را احتکار‌ها دانست و افزود: یکی از منکراتی که ناامیدی را رقم میزند در این شرایط سخت، گرانی و احتکار است و هجمه عمومی باید به این سمت برود که این عده اندک در انزوا قرار گرفته و با فرهنگ سازی این عده محدود درست شود.
در این دیدار بشیری نائب رئیس اتاق اصناف گزارشی از وضعیت بازار ارائه کرد و سگس حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی سپاه شاهرود از فعالیت‌های این نهاد در راستای تحقق بازار اسلامی مطالبی را بیان کرد.
حسینی معاونت برنامه ریزی و مالی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های طلایه داران معروف اتحادیه و اصناف شاهرود ارائه کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها