رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) صبح امروز همزمان با سراسر استان در شهرستان قروه نیزبرگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۵۴۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه امروز و در مراسم صبحگاه مشترک این شهرستان با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) در قروه اظهار داشت: رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت همزمان با سراسر استان کردستان در شهرستان قروه در روز 26 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

محمد رضا حیدری با بیان اینکه در این رزمایش گردان ها فراخوانی شده اند، افزود: این رزمایش صبح امروز با برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه آغاز شده که پس از آن بسیجیان و گردان ها به اردوگاه قدس این شهرستان منتقل خواهند شد.


وی با اشاره به دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی ادامه داد: با گذشت ۴ دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان ما همچنان به دنبال دشمنی و مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که این اقتدار مثال زدنی امروز پاسخی بر یاوه گویی دشمنان است.


حیدری با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی در اردوگاه قدس خاطر نشان کرد: راهپیمایی شبانه نیروهای عضو گردان دیگر برنامه ای است که در این رزمایش صورت می پذیرد.


فرمانده سپاه قروه به حضور 25 گروه جهادی در سطح شهرستان قروه در رزمایش خدمت رسانی اشاره نمود و گفت: تعداد افراد مشغول در اردوی جهادی دانشجویی 280 نفر است که این دوره از ششم شهریور ماه آغاز شده و تا 22 شهریور ادامه دارد.

حیدری ادامه داد: حوزه فعالیت جهادگران بسیجی در بخش چهاردولی می باشد که در زمینه های پزشکی ، عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و اقتصاد مقاومتی فعالیت دارند.


امام جمعه قروه حجت الاسلام حسن باباییان در ادامه اظهار کرد: تفکر بسیجی نقطه قوت نظام اسلامی است که این تفکر برگرفته از فرهنگ اهل بیت است و نظام اسلامی با این تفکر پیش می رود و دشمن بر این حقیقت آگاه است.




وی گفت: بسیاری از افراد امروز به دنبال نشر ناتوانی و ناامیدی هستند اما تفکر بسیجی سرشار از امید و توانایی است که می تواند کشور را به بهترین شکل اداره کند.


حجت الاسلام حسن باباییان با بیان اینکه بسیجی تمام وجودش استقلال آزادگی و آزادمردی و دلدادگی به مکتب امام حسین است تصریح کرد: دشمن با تمام توان وارد شده است تا جوان ما را به دلبستگی و وادادگی به غرب وادارد در حالی که بسیجی ما اقتدا کننده به امام حسین (ع ) است و عزت و عظمت و آبروی خود را از امام حسین گرفته است.


به گفته ی حجت الاسلام باباییان ، بدترین ذلت امروز وابستگی فکری و فرهنگی به دشمنان است و رزمایش امروز برای این تلنگر است که دشمن به دنبال القای باور ناتوانی و ناکارآمدی است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات