مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بهار:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بهار گفت: ماه محرم فرصت مناسبی است برای تبیین نهضت عاشورا که روشنگر ایثار و جهاد و شهادت و رسالت و توحید است.
کد خبر: ۹۰۵۸۶۶۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

ماه محرم فرصت مناسبی برای تبیین نهضت عاشوراستسرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: مراسم عزاداری حضرت امام حسین (ع) در دهه اول ماه محرم در نمازخانه سپاه ناحیه بهار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت 7:15 صبح آغاز شده و تا ساعت ۸:۳۰ صبح ادامه دارد، گفت: در دهه اول ماه محرم برنامه‌های زیارت عاشورا و سخنرانی و پذیرایی نیز انجام می‌شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: همچنین در این مراسم‌ها از محضر اساتید حوزه و دانشگاه برای کلاس‌های دهه اول محرم استفاده شده است.

وی افزود: ماه محرم فرصت مناسبی است برای تبیین نهضت عاشورا که روشنگر ایثار و جهاد و شهادت و رسالت و توحید است.

مختاری خاطرنشان کرد: شور و هیجان عاشورا یک مسئله بسیار مهم سیاسی و عبادی است که همه ساله مردم با سوگواری در این ایام حادثه و قیام عاشورا را زنده نگه می‌دارند و پرشورتر از سال‌های گذشته در این مراسم‌ها شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور مردم در عزاداری ابی عبدالله الحسین(ع) نشانگر عشق و ارادت و محبت به ایشان است که همه چیز خود را فدای دین، قرآن و اسلام کرد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بهار گفت: تفکر انقلابی ما در واقع برگرفته از تفکر حادثه عاشورایی است که امروز جهان را این تفکر عاشورایی فرا گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات