مسئول سازمان بسیج کارمندان استان گیلان ظهر امروز در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: بسیج کارمندان استان اردوی جهادی و رزمایشی را در قالب "میز خدمت" برگزار کرد.
کد خبر: ۹۰۵۸۶۸۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مسئول سازمان بسیج کارمندان استان گیلان ظهر امروز در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: بسیج کارمندان استان اردوی جهادی و رزمایشی را در قالب "میز خدمت" برگزار کرد.

سرهنگ محمود احمدی در این زمینه تصریح کرد:  به همت بسیج کارمندان استان برای هر اداره یک میز خدمت در نظر گرفته شد که کارشناسانی از ادارات مختلف به منظور ارائه مشاوره و پاسخگویی و حل مشکلات مردم در طرح میز خدمت حاضر شدند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان گیلان خاطرنشان کرد: رضایت‌مندی و کارآمدی دو رکن مورد توجه بسیج کارمندان است چرا که اگر در سیستم اداری ما حدود 5 درصد کارآمدی را افزایش دهیم قطعا با افزایش بیش از 20 درصدی رضایت‌مندی عمومی روبه‌رو می‌شویم.

سرهنگ احمدی در پایان متذکر شد: در کنار همه تلاش‌هایی که صورت می‌پذیرد ما این کارآمدی در نظام اداری را ابتدا از بسیجیان خود در ادارات دولتی مطالبه می‌کنیم تا تشویق کننده و مروج روحیه جهادی و خدمت‌رسانی در ادارات دولتی باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات