سرتیپ دوم «پیامبری» در اجلاسیه شهدای ورزشکار استان البرز ؛
رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح گفت: امسال به کوری چشم دشمنان چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت و مفتخریم که ایران ما نمونه مثال‌زدنی امنیت در جهان است.
کد خبر: ۹۰۵۸۶۹۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرتیپ دوم «سید کمال پیمبری» رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در اجلاسیه 140 شهید «ورزشکار» استان البرز حضور یافت و از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار و تمام مربیان و ورزشکاران جوان حاضر در مراسم تقدیر کرد.

سرتیپ دوم پیمبری اظهار داشت: ما امروز در کشوری زندگی می کنیم که پرچم ولایت حضرت علی (ع) و اولاد مطهر ایشان در آن برافراشته شده و تبعیت از ولایت فقیه تا ظهور حضرت حجت (عج) سبب عزت و سربلندی ما است.

امنیت ایران با وجود تهدیدات دشمن مثال‌‌زدنی و باثبات است

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح یادآور شد: امروز خشم استکبار جهانی نسبت به جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران همین دینداری و زنده نگهداشتن و عمل به ارزش های مذهبی است که همیشه باعث شکست دشمنان این کشور و ملت شده است.

این مسئول با بیان اینکه دغدغه اصلی امروز ما عمل به وظیفه و پیروی از ولایت فقیه است، تصریح کرد: این دغدغه همان نگرانی است که یاران حضرت سیدالشهدا (ع) در قیام عاشورا داشتند. این که بتوانند به درستی و به نحو شایسته از رهبر و ولی زمان خود پیروی کنند. این همان دغدغه ای است که خانواده های معظم شهدا و ملت همیشه در صحنه و فهیم ما داشتند و خواهند داشت.، زیرا الگوی این انقلاب و نهضت ما قیام بزرگ عاشورا است.

سرتیپ دوم پیمبری افزود: دشمن امروز ما را تهدید به تحریم می کند. مگر حضرت سیدالشهدا (ع) و یارانش تحریم نشدند؟ اما آن‌ها تا پای جان ایستادند و هرگز تسلیم نشدند. استکبار هر چقدر که تلاش کند نمی تواند ملت ایران را شکست دهد به این علت که الگوی همه ما نهضت امام حسین (ع) و عاشوراست.

وی ابراز داشت: ملت ایران توانسته در طی این 40 سال مقتدرانه، با آگاهی کامل و با صبر و بصیرت مقاومت و ایستادگی کند. تاریخ این ملت نیز گواه است که این مردم در مقابل ظلم و زور هرگز سر تسلیم فرود نیاورده‌اند. امسال به کوری چشم دشمنان چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت و مفتخریم که ایران ما نمونه مثال زدنی امنیت در جهان است.

این مسئول  با بیان اینکه شهدای ورزشکار مانند شهدای دیگر با آگاهی کامل در مقابل دشمن سینه سپر کرده و ایستادند تا امروز باعث روشنی راه جوانان باشند، خاطرنشان کرد: شهدا به ما درس ایستادگی و شرف آموختند. شهدای ما الگوی ولایتمداری و پیروی کامل از ولایت فقیه هستند و این انقلاب و امنیت آن ثمره و دسترنج خانواده‌های معظم شهدا، خون شهیدان و مهمتر از همه رهبری هوشمندانه ولی فقیه در این سرزمین است.

ارسال نظرات