فرمانده سپاه امام صادق (ع) خبر داد:

برگزاری بیش از 900 برنامه هفته دفاع مقدس در بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس از برگزاری بیش از 900 برنامه ویژه این هفته در سراسر استان به همت این سپاه و رده­ های تابعه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۸۷۳۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: شعار هفته دفاع مقدس امسال، شعار «ما توانستیم» است به این دلیل که ما تمام کارهای مثبت را در انقلاب اسلامی و در سپاه می توانیم انجام دهیم که بر همین اساس، ما اقدامات مؤثری را در راستای توانمندی ­ها و قابلیّت ­های سپاه در عرصه­ های مختلف به منصه ظهور گذاشته و آن­ ها را برای پیشرفت استان به کار می ­گیریم.

وی در ادامه به مهم­ترین برنامه­ های اجرایی این هفته اشاره و تصریح کرد: برگزاری رژه نیروهای مسلّح مستقر در استان در بلوار امام علی (ع) اوّلین برنامه شاخص این هفته است که در 31 شهریور برگزار می ­شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) افزود: برپایی نمایشگاه دفاع مقدّس، شب خاطره و تشویق مغازه­ دارانی که 60 تا 100 درصد کالاهای آن­ها کالای ایرانی است از جمله برنامه ­های مهمی است که در روز اوّل هفته دفاع مقدّس در بعضی از شهرستان­ ها انجام می ­شود.

سردار رزمجو اذعان کرد: تجلیل از سربازان نیروهای مسلّح مستقر در استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، بازسازی عملیات ثامن الائمه (ع)، همایش تجلیل از راویان دفاع مقدس، تجلیل از کارگران نمونه، شب شعر محرم و دفاع مقدس و افتتاح پروژه ­های قرارگاه پیشرفت و آبادانی و تجلیل از زنان فعال در دفاع مقدس از جمله برنامه­ های شاخصی است که در این هفته در استان اجرا می ­شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار