خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اجرای طرح نظارت بر پوشاک مدارس در همدان گفت: در اجرای اين طرح 17 واحد تولیدی متخلف شناسایی و در مجموع به پرداخت 57 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
کد خبر: ۹۰۵۸۷۳۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

جریمه 57 میلیون ریالی متخلفین در طرح نظارت بر پوشاک مدارس همدانعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طرح نظارتي پوشاک مدارس از 20 مرداد آغاز و تا 5 شهریور ماه اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح واحدهای تولیدی پوشاک طرف قرارداد با مدارس بازرسی شدند و تعداد 17 واحد دارای تخلفاتی از قبیل گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، عدم نصب نرخنامه و... بودند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: این پرونده‌ها در کمترین زمان رسیدگی و متخلفین به پرداخت مبلغ 57 میلیون و300 هزار ریال محکوم شدند.  

وی در ادامه با اشاره به جریمه 312 میلیونی مکانیکی عنوان کرد: مکانیک متخلّف توسط تعزيرات حكومتي همدان به سزای عمل خود رسید.     

 حسن‌پور گفت: شاکی خصوصی مدعی شده بود تعمیرگاه خودرو برخلاف فاکتور صادره قطعات کهنه را در تعمیر موتور خودرو بکار برده است.

وی ادامه داد: شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم را به پرداخت مبلغ 208 میلیون و 260 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت و استرداد مبلغ 104 میلیون و130 هزار ریال به شاکی خصوصی محكوم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات