مسئول گروه جهادی شهید جنگی زهی بسیج طلاب سیستان و بلوچستان گفت:

جهادگران ادامه دهنده راه رزمندگان جنگ تحمیلی هستند/توزیع بسته های لوازم التحریر بین فرزندان علما در جنوب سیستان و بلوچستان

مسئول گروه جهادی جنگی زهی بسیج طلاب سیستان و بلوچستان گفت: جهادگران با ورود به عرصه خدمت رسانی همچون رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با محرومیت ها مقابله می کنند.
کد خبر: ۹۰۵۸۷۳۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

مولوی یوسف گرگیچ، مسئول گروه جهادی شهید جنگی زهی بسیج طلاب سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: جهادگران  با حضور در اردوهای جهادی در واقع در دانشگاه خودسازی و انسان سازی شرکت کرده اند چرا که در این دانشگاه درس ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی را می آموزند.
 
 
وی با تاکید براین مطلب که رزمندگان در دفاع مقدس با حضور در جنگ نابرابر در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و جان خود را فدا کردند افزود: آنان با هجرت به سرزمین دلدادگی سفرنامه‌ای الهی از خود بر جای گذاشتند و ما جهادگران بسیجی طلبه این اسوه های مقاومت را  الگوی خود در عرصه خدمت رسانی به مردم قرار داده ایم.

مولوی گرگیچ ادامه داد: جهادگران بسیجی در هر شرایطی به ندای رهبر خویش لبیک گفته و با حضور در مناطق محروم به مردم خدمت رسانی می‌کنند تا نظام مقدس ما بیش از هر زمان دیگر به اهداف خود دست یابند.

مسئول گروه جهادی شهید جنگی زهی بسیج طلاب سیستان و بلوچستان بیان کرد: طلاب بسیجی  با شرکت در اردوهای جهادی در قالب رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) گروه تلفیقی طلاب ‏و روحانیون شیعه و سنی با عنوان گروه جهادی شهید جنگی زهی به خدمت رسانی به مردم محروم استان شتافتند، این گروه متشکل از ۱۵ طلبه و روحانی شیعه و سنی است ‏که در بخش عمران و ارائه بسته‌های غذایی و فرهنگی قرار است در طی این رزمایش به فعالیت بپردازد.

این مسئول ادامه داد:  حضور جهادگران بسیجی از  دو قشر روحانی و طلبه شیعه و سنی در کنار هم در راستای  خدمت رسانی به مردم، نشان بارز وحدت و خاری بر چشم دشمنان و بدخواهان نظام خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: این گروه با کمک خیرین، سازمان‌ها و نهادها، خیریه‌ها و آورد خود اعضای گروه اقدام به خدمات رسانی برای ‏مردم محروم منطقه خواهد کرد که در برنامه رزمایش، یکی از شهر‌های بلوچستان مورد هدف قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم ‏برای دانش آموزان خانواده علما و روحانیون شیعه و سنی که دارای توان مالی خوبی نیستند نیز بسته‌های لوازم التحریر نیز تهیه ‏و توزیع کنیم.
ارسال نظرات