سرپرست اورژانس کشور خبر داد
سرپرست سازمان اورژانس کشور از تشکیل اورژانس بانوان خبر داد و گفت: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تکنسین‌های اورژانس سراسر کشور در آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۹۰۵۸۷۴۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، پیرحسین کولیوند گفت: با توجه به نیاز‌های جامعه در نظر داریم اورژانس ویژه بانوان را به زودی احداث کنیم تا به این قشر خدمات ویژه ارائه شود.

وی با بیان اینکه در مجموع ۴۸۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: با عنایت وزیر بهداشت در دو سال گذشته ۲۴۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان زمینی این سازمان اضافه شده است و ۷۰۰ دستگاه دیگر نیز ظرف یک ماه آینده به این ناوگان افزوده خواهد شد. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی کشور نوسازی آمبولانس‌های کارکرده را در دستور کار قرار داده ایم.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه اورژانس «پیش‌بیمارستانی» در سال ۵۴ چهارمین اورژانس دنیا بوده است، گفت: آمبولانس پیش بیمارستانی طی سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و هم اکنون دارای جایگاه مناسبی است و با همت دستگاه‌های مختلف و سازمان اورژانس کشور از نظر آمار حوادث ترافیکی تا چند سال پیش ما جزء گرو‌های هشتم بودیم، ولی هم اکنون جزء گرو‌های اول هستیم.

کولیوند با اشاره به تعداد بالگرد‌های سازمان اورژانس گفت: با همین تعداد بالگرد پوشش خدمات به مصدومان در تمام کشور بدون هیچگونه دریافت هزینه‌ای از بیمار انجام می‌گیرد که در نوع خود در دنیا کم نظیر است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با با بیان اینکه در ایام محرم خدمات ویژه‌ای از سوی اورژانس کشور ارائه می‌شود، توضیح داد: با تمام ظرفیت‌های ناوگان زمینی و هوایی با ۱۷ هزار پرسنل جهادی و انقلابی در آماده باش کامل در کنار عزداران حسینی در سراسر کشور هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها