فرمانده سپاه دهگلان گفت: با اعلام اینکه، آمادگی قاطع بسیجیان در مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله منویات رهبر معظم انقلاب می‌باشد تاکید کرد: برگزاری اینگونه رزمایش‌ها در طول سال منجر به ارتقای توان رزمی بسیجیان در جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است که این مهم از تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا نسبت به نیروی مقاومت بسیج در سراسر کشور می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۵۸۷۴۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه دهگلان گفت: با اعلام اینکه، آمادگی قاطع بسیجیان در مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله منویات رهبر معظم انقلاب می‌باشد تاکید کرد: برگزاری اینگونه رزمایش‌ها در طول سال منجر به ارتقای توان رزمی بسیجیان در جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است که این مهم از تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا نسبت به نیروی مقاومت بسیج در سراسر کشور می‌باشد.


سرهنگ امانی افزود: در این رزمایش به استعداد یک گردان بیت المقدس در قالب ۲۰ گروه جهادی به صورت مشارکت گسترده حضور پیدا کرده اند.


فرمانده سپاه دهگلان درادامه اظهار داشت: هدف از برگزاری رزمایش حضور، پشتیبانی وحمایت بسیجیان سلحشور از رهنمود‌های فرمانده کل قوا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تعدی، توطئه ودسیسه مخالفان می‌باشد.


وی همچنین با تاکید بر ادامه فعالیت‌های محرومیت زدایی بسیج در سطح این شهرستان گفت: ۲۰ گروه جهادی به نقاط محروم در سراسر شهرستان دهگلان در جهت کمک به محرومین اعزام شده اند که براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته این ۲۰ گروه در زمینه‌های عمرانی، بهداشت و درمان و فرهنگی بصیرتی به ارائه خدمت خواهند پرداخت.


فرمانده سپاه دهگلان درادامه اظهار داشت: در راستای محرومیت زدایی سپاه دهگلان اقدام به احداث ۶۰ واحد مسکونی خانه محروم برای مستضعفان شهرستان نموده است که با حضور مسئولان شهرستان کنلگ زنی یکی از از واحد‌های مسکونی محرومان به صورت نمادین در روستای حسینی بخش مرکزی شهرستان به صورت نمادین به زمین زده شد.


وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس امسال با دهه اول محرم تصریح کرد: بسیج پرورش یافته فرهنگ عاشورا و گوش به فرمان ولایت بوده و هست و در همین راستا و براساس رسالت وجودی خویش در هر زمان و مکانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره مجاهدت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدا می‌باشد، لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد و گوش به فرمان، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، آماده جانفشانی و حفظ و گسترش دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

محمد امانی افزود:پیام این رزمایش به دشمنان خارجی این است که مردم قدرشناس ایران اسلامی هستند و به لطف الهی به پای انقلاب خود با تمام وجود ایستاده و با تاسی به مولایشان امام حسین (ع) با تمام وجود در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی خواهند ایستاد و با همدلی و همراهی مشکلات موجود را پشت سر خواهند گذاشت.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات