با برگزاری تجمعی؛ بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان و مردم نیشابور خواستار برکناری عضو هتاک شورای این شهر شدند.
کد خبر: ۹۰۵۸۷۷۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، دانشجویان، طلاب و روحانیون شهر نیشابور ظهر امروز در واکنش به هتاکی عضو شورای شهر نیشابور به ساحت مقدس امام حسین(ع) و عزاردان و دوستداران اهل بیت، با برگزاری مراسم عزاداری روبروی ساختمان شورای شهر این شهرستان مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.
 
شورگشتی یکی از دانشجویان شرکت کننده در دسته عزاداری برگزار شده مقابل ساختمان شورای شهر نیشابور در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: حدود ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان و طلاب و عزادان امام حسین (ع) از ساعت ۱۰ امروز با برپایی دسته عزاداری مقابل شورای شهر این شهرستان تجمعی برپا کردند.
 
شورگشتی با بیان اینکه افراد تجمع کننده از رئیس شورای شهر نیشابور خواستار برکناری این عضو هتاک شورای شهر شدند، افزود: تعدادی از مردم عزادار پرچم امام حسین(ع) را را بر بالای دیوار ساختمان شورای شهر به اهتزار درآوردند.

این دانشجوی فعال با بیان اینکه رضا مهرداد، عضو هتاک شورای شهر نیشابور معلم تاریخ یکی از مدارس این شهر است، تصریح کرد: طبق گفته‌های دانش آموزانی که با این مسئول هتاک درس داشته‌اند، رضا مهرداد تاریخ تحریف شده را به دانش آموزان آموزش می داده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم پس از برگزاری عزاداری در مقابل شورای شهر به اداره آموزش و پرورش رفته و طی برگزاری جلسه‌ای با معاون آموزش و پرورش خواستند تا این فرد دیگر درس تاریخ را تدریس نکند.
 
لازم به ذکر است، رضا مهرداد، سخنگوی شورای شهر نیشابور در نظری زیر پست اینستاگرامی فردی به نام امیر که مداحی محمود کریمی را به مناسبت محرم منتشر کرده بود، نوشته بود که اگر حسین نبود. چطور این‌گونه مردم را تحمیق می‌کردید؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها