توصیف این فضا سخت است و باید بیایید تا تجربه کنید، در بین مردمی که زندگی‌شان رنگی نشده و روحشان دست‌نخورده باقی‌مانده است.
کد خبر: ۹۰۵۸۸۰۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛اردوی جهادی یک روزه سازندگی و محرومیت زدایی در منطقه بیداران با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بم و کارشناس ادارات برگزار شد
حجت الاسلام محمد رضا محمدی نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت:انقلابی گری یعنی حضور در میدان با روحیه جهادی، امروز مردم باید مسئولین خودرا در بین خود ببینند نه در VIP. حضور در پشت صحنه‌ای که جهاد و انقلاب محسوب نمیگردد خیانت به مردم و انقلاب و راه امام است.

وی افزود: لازم است حضور در مناطق محروم و کمک به مردم برای رفع محرومیت همواره در دستور کار باشد چرا که رضایت خداوند متعال نیز در کمک به محرومان است.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه اردو‌های جهادی یک مسئولیت اجتماعی است، اظهار داشت: باید هر فردی که توانایی لازم را دارد در این اردو‌ها حضور یابد
وی افزود: عشق و ایمان، بصیرت و همت، این‌ها ستون‌های اصلی یک کار جهادی است. وی افزود:انسانی که ایمان ندارد، محوری برای حرکت خود نمی‌تواند تصویر کند.
وی بیان داشت: انسانی که از احساس عاشقانه و عمیق قلبی برخوردار نیست، نمی‌تواند حرکت جهادی را ادامه دهد و استمرار بخشد. انسانی که همت ندارد، به کار‌های کوچک، به فراز‌های محدود اکتفا می‌کند، چشم به برترین قله‌ها نمی‌دوزد.

وی تصریح کرد:انسانی که بصیرت ندارد، راه را اشتباه می‌رود، اگر عشق و ایمانی هم در او هست، آن را در راه غلط مصرف می‌کند، کج‌راهه می‌رود.
ارسال نظرات