فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمن همیشه دشمن است گفت: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ دشمن اصلی انقلاب اسلامی ایران است .
کد خبر: ۹۰۵۸۸۵۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه هدف از آغاز جنگ اختلافات مرزی نبوده است ،اظهار داشت: علل اصلی وقوع جنگ تفاوت ابر قدرت ها با انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در آن دوران هیچ گونه آمادگی جهت ورود به جنگ و دفاع از خود را نداشتیم تصریح کرد: جنگ تن به تن از هر جهت به نفع رژیم عراق بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با ابراز اینکه دوران دفاع مقدس سراسر عزت و افتخار برای نظام اسلامی است خاطرنشان کرد : یکی از زیبایی ها دفاع مقدس در عقبه،صحنه های تاریخی پدر، مادر، همسران و فرزندان بود که عزیزان خود را به سوی میدان جنگ بدرقه می کردند.

کرمی افزود: رزمندگان اسلام از روحیه شهادت بالایی برخوردار بودند که این روحیه یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دستاورد های بسیاری داشته است؛ تصریح کرد: عزت، افتخار ،استقلال سیاسی، استقلال اجتماعی ،اقتدار ملی، اقتدارصنعتی و حضور مردم در صحنه های علمی، فرهنگی از دستاورد های مهم انقلاب بوده و هست.

این مقام مسئول از ارائه یک الگو توسط رزمندگان اسلام و شهدا خبر داد و خاطر نشان کرد: الگوی مبارزه،ایستادگی،مجاورت در مقابل ابرقدرت ها بوده است.

سردار کرمی اظهار داشت: دشمن در طول این مدت در هرصحنه ای در ممقابل ملت ایران ،در مقابل ولایت فقیه و در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته با شکست روبه رو شده است.

وی از اجرای ۱۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه و بسیج خبر داد و تصریح کرد: رژه نیروهای مسلح در اوج قدرت و وحدت، امسال نیز با همکاری نیروهای مسلح برگزار می شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس را برگزاری همایش طلایه داران پیشکسوت در چهارم مهر ماه توسط سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی،مشاور عالی مقام معظم رهبری عنوان نمود و خاطرنشان کرد: برنامه روایت شیدایی با همکاری صدا و سیما، دیدار با ائمه جمعه،غبارروبی مزار شهدا،افتتاح ۵۴ پروژه که از این تعداد ۲۰ پروژه مربوط به آبرسانی به روستاها است و ۲۴ پروژه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان پیش بینی شده است.

 

 

ارسال نظرات