مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان از برنامه ریزی گسترده رسانه استانی برای هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت : همزمان با هفته دفاع مقدس ، صداوسیمای مرکز زنجان با تولید و پخش برنامه های مختلفی یاد وخاطره رشادتها و ایثارگریهای رزمندگان اسلامی در صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور، گرامی داشته و سعی خواهد کرد با بیان توانمندی های رزمی ، دفاعی رزمندگان اسلام به تبیین نقش خطیر نیروهای سپاه، ارتش، بسیج و اقشار مردم در هشت سال دفاع مقدس بپردازد .
کد خبر: ۹۰۵۸۸۶۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در ابتدا به برنامه های معاونت سیما برای این مناسبت اشاره کرد و گفت : سیمای مرکز زنجان، ویژه برنامه زنده« روایت شیدایی» را تدارک دیده است که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از 31 شهریور هر شب به مدت 60 دقیقه از ساعت ۲۱ به روي آنتن شبکه اشراق مي‌رود.
مصاحبه با فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس برای بیان خاطرات ، حضور خانواده های معظم شهدا در برنامه ، آیتم یاد یاران(هر شب مصاحبه با خانواده یک شهید و همرزمان وی) ،گزارش از جانبازان ، گزارش مردمی از آیتم های ویژه برنامه روایت شیدایی می باشد.
لطیفی در ادامه با اشاره به سایر برنامه های سیمای مرکز زنجان اظهار داشت : برنامه صبحگاهی سلام زنجان نیز در طول این هفته به صورت ویژه به موضوع دفاع مقدس خواهد پرداخت؛ مدت زمان این برنامه نیز 60 دقیقه بوده و فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس میهمان این برنامه خواهند بود؛ پخش روزانه برنامه پلاک جهت آشنایی نسل جوان با راه و سیره شهدا و پوشش همایش طلایه داران در سه برنامه از دیگر ویژه برنامه های شبکه اشراق در این ایام خواهد بود.
بنا به گفته آقای لطیفی سایر برنامه های روتین و تولیدی سیما نیز به فراخور موضوع به هفته دفاع مقدس پرداخت خواهند کرد .
مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در خصوص برنامه های پخش سیما نیز گفت : تأمین و پخش سیما نیز در کنار واحد تولید، آیتمهای مختلفی از قبیل سرود ، وله ، میان برنامه ، زیرنویس برای این مناسبت آماده کرده است که در فواصل برنامه های مختلف پخش خواهد نمود .
لطیفی سپس به بیان برنامه های رادیوی استانی برای هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت : معاونت صدای مرکز زنجان ویژه برنامه «مقاومت حماسه سی» را برای این هفته تدارک دیده است؛ این برنامه که به صورت زنده پخش خواهد شد در ایام هفته دفاع مقدس هر روز از ساعت 17:45 و به مدت 75 دقیقه میهمان شنوده گان خود بوده و قصد دارد موضوعات مربوط به دفاع مقدس و نقش رزمندگان زنجانی به ویژه غواصان دریادل در عملیاتهای مختلف را تبیین نماید .
وی به دیگر برنامه های رادیو نیز اشاره کرده و اظهار داشت : در سایر برنامه های روتین و مهم رادیو از قبیل سلام زنجان، مردم و مسئولین، یاشاییش، نوجوان، جوان، کندیمیز، ایشقلی یول نیز به فراخور موضوع به هفته دفاع مقدس پرداخت خواهد شد .
به گفته رئیس رسانه استانی، تأمین و پخش صدا نیز برنامه ها و آیتمهای متعددی را مثل قافله نور، بعثت خون ، بوی سیب و گلواژه های عاشورایی تأمین و آماده کرده است که در این هفته پخش خواهد کرد؛ همچنین قرار است از ظرفیت رادیو نما نیز در این خصوص استفاده شود .
مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در پایان با اشاره به اینکه رسانه ملی و استانی همواره در پاسداشت ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نبوده گفت : صداوسیما به عنوان پرچمدار خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در سرلوحه برنامه ریزی های خود قرار داده و امیدواریم بتوانیم در راستای حفظ ارزشهای این انقلاب که حاصل خون هزاران شهید است، سربلند باشیم .

ارسال نظرات