فرمانده جدید سپاه رفسنجان معرفی شد

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، فرمانده جدید سپاه شهرستان رفسنجان معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۸۹۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛فرمانده سابق سپاه ناحیه شهرستان رفسنجان عصر امروز ۲۶ شهریور ماه در این مراسم اظهار کرد: به عنوان خدمتگذار برای بسیجیان مشغول به فعالیت بودم و اگر نقطه قوت و موفقیتی است جز همکاری مسئولین و تلاش بسیجیان نبود و اگر نقصی بود آن را پای حساب بنده بگذارید.
سرهنگ علی سلطانی بیان کرد: کانون بسیج پیشکسوتان موفق استان و کشور را سال‌های گذشته داشتیم و از این تجربه استفاده کردیم و همدل و همراه کار کردیم.
وی تصریح کرد: هیچ تغییری در روند کار بسیج و سپاه نباید بوجود بیاید و همه مسئولین شهرستان به فرمانده جدید کمک کنند.


فرمانده جدید فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان نیز در این مراسم اظهار داشت: برنامه‌ای که برای شهرستان رفسنجان مدنظر دارم، برگرفته از فرمایشات نورانی فرمانده معظم کل قوا به دنبال دو حرکت خواهم بود که پیش برندهی و پیش برندگی و تعمیق انقلابی گری در رفسنجان می‌باشد.
سرهنگ علی اکبر شاهرخی افزود: به فرمود: ه رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از بخش‌های کارنامه سپاه، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن است یعنی جریانات مختلف در اتفاقات گوناگون نتواند سپاه را از مسیر اصلی خود منحرف کند.
وی بیان کرد: گاهی افرادی به بهانه اینکه دنیا تغییر کرده و زندگی تغییر یافته صحبت وادادگی و تغییر می‌کنند در حالی که خیلی از چیز‌ها مانند عدالتخواهی، زشتی ظلم و عزت ملی تغییرناپذیر است. اینکه دنیا تغییر کرده دلیل نمی‌شود دست از آرمان‌ها کشید وقتی آرمان‌ها عوض شود راه عوض می‌شود و سپاه از آرمان‌ها کوتاه نیامده و نخواهد آمد.
فرمانده جدید سپاه رفسنجان با اشاره به اولویت‌های کاری خود تصریح کرد: تعامل با همه ارگان‌ها و نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی در جهت عمق بخشی داخلی و خدمت به مردم، احیای روحیه مطالبه گری، جوان گرایی و تعامل با جوانان در ابعاد مختلف فرهنگی، مذهبی، عمرانی، ورزشی در جهت داشتن رفسنجانی آباد و استوار در جایگاهی که شان این شهرستان است در اولویت کاری خود دارم.
شاهرخی با بیان اینکه به عنوان شهروند افتخاری رفسنجان از امروز در خدمت مردم این شهرستان خواهم بود، اضافه کرد: دوستان انقلابی، ولایی و ارزشی، روز‌های خوبی را در کنار هم خواهیم بود و بار سنگینی که به دوش گرفتم امیدوارم در پیشگاه شهدا، امام شهدا، امام خامنه‌ای (حفظه الله) و در سلسه مراتب فرماندهی در نزد فرمانده سپاه ثارالله استان روسفید باشم.

در این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سرهنگ علی اکبر شاهرخی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان منصوب و از خدمات سرهنگ علی سلطانی فرمانده سابق تقدیر شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار