در آیین مهر تحصیلی؛

1500 بسته تحصیلی، از محل نیات واقفین به دانش آموزان اهدا شد

در آستانه بازگشایی مدارس، اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، از محل نیات واقفین خیراندیش، به تعداد ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان استان، بسته های تحصیلی شامل کیف، لوازم التحریر و برخی دیگر از موارد را اهدا کرد.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۰۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان، مراسم ویژه مهر تحصیلی و اجرای نیات واقفین خیر اندیش با اهدا بسته های تحصیلی به دانش آموزان، با حضور حجت الاسلام علی مصائبی مدیرکل اداره اوقاف و امورخیریه استان، محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و برخی دیگر از مسئولین استانی برگزار شد. 

مدیرکل اداره اوقاف و امورخیریه استان، در این مراسم اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، از محل نیات واقفین خیراندیش، به تعداد ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان استان، بسته های تحصیلی شامل کیف، لوازم التحریر و برخی دیگر از موارد را اهدا نمود. 

حجت الاسلام علی مصائبی خاطرنشان کرد: این بسته های تحصیلی، از محل محل موقوفاتی مانند  شاه حسین ولی، حکم اباد، مرحوم بادام چی و عمو زین الدین اعطا شده است.

وی ادامه داد: واقفین خیر اندیش، در راستای ترویج علم و دانش، وقف های متعددی را در طول تاریخ انجام داده اند که از جمله این وقف ها می توان به کمک هزینه خرید کتاب برای دانش آموزان و کمک به دانش آموزان نخبه   نام برد.

 این مراسم، در شهرستان های مراغه، بناب، شبستر، اهر، جلفا، ورزقان، مرند و آذرشهر نیز برگزار شد 

ارسال نظرات
آخرین اخبار