آيت الله سپاسي آشتياني گفت : امروز دشمن ، شيعه را طرفدار حزن و اندوه معرفي ميكند ، در حالي كه وهابيت از همين گريه بر امام حسين (ع) واهمه و ترس دارد و نگران گسترش آن درسطح جهان ميباشد .
کد خبر: ۹۰۵۸۹۲۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ آيت الله سپاسي آشتياني مديرحوزه هاي علميه استان مركزي درهشتمين شب مراسم عزاداري سيد الشهداءهيات رزمندگان اسلام شهرستان اراك ، شاخص را مهمترين موضوع دردين اسلام دانست و گفت : شاخص در دين اسلام وجود مبارك امام حسين (ع) است و نبايد اجازه داد اين شاخص در زندگي انسان فراموش شود .
وي در ادامه خاطرنشان كرد : دشمنان اسلام و شيعه با همه توان خود عليه حركت سيد الشهداء در تلاش هستند ، ولي با همه اقدامات خود نتوانستند دلسردي و نااميدي را در بين مردم نسبت به امام حسين (ع) بوجود بياورند.
آيت الله سپاسي آشتياني افزود : سست كردن اعتقادات جوانان كشور يكي ازنقشه هاي دشمنان ميباشد و اهل علم بايد به پرسش هاي جوانان درمسائل اعتقادي پاسخ مناسب كامل بدهند تا جوان كشور دچارشبهه در دين نشود .
وي همچنين گفت : وهابيت به شدت به دنبال ضربه زدن و زيرسئوال بردن اعتقادات جوانان ميباشد وعلت آن را بايد درحركت عظيم همين جوانان در مراسمات مذهبي دانست .
مديرحوزه هاي علميه استان مركزي خاطرنشان كرد و گفت : امروز دشمن ، شيعه را طرفدارحزن و اندوه معرفي ميكند ، در حالي كه وهابيت از همين گريه بر امام حسين (ع) واهمه و ترس دارد و نگران گسترش آن درسطح جهان ميباشد .
سپاسي آشتياني افزود : دشمنان عدم موفقيت در كارها را ، داشتن حزن و ناراحتي عنوان ميكنند و روي اين موضوع تبليغات گسترده كرده اند درحالي كه تلاش و استقامت در كارها انسان را به موفقيت ميرساند .
وي افزود : پيشرفتهاي ايران اسلامي در منطقه و نفوذ و رسيدن به قله هاي علمي درزمينه موشكي و توان دفاعي درسايه تلاش و پشتكار فراوان جوانان كشور بدست آمده است وهمين جوانان معتقد با دين اسلام براي امام حسين (ع) نيزگريه ميكنند .
مديرحوزه هاي علميه استان مركزي در پايان گفت : علت ترس وهابيت از گريه شيعيان نسبت به اهل بيت (ع) در اين است كه اين گريه ها منشاء شور، ايستادگي ، استقامت و به زانو درآوردن دشمنان ميباشد و دشمنان از اين گريه ها ترس و وحشت دارند.

ارسال نظرات