خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار از تکمیل پروژه ساختمان پایگاه شهید بهشتی گرمسار در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۴۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار مجید ناظریه فرمانده سپاه گرمسار به همراه سرهنگ احمد برسلانی از روند تکمیل ساختمان پایگاه شهید بهشتی گرمسار بازدید کردند.

فرمانده سپاه گرمسار در ادامه بیان داشت: فداکاری و ایثار مهمترین درس و پیام و عبرت عاشورا برای امروز و برای همه ی آیندگان است.اتفاقات غم انگيز واقعه عاشورا به بسیجیان درس پايداري، وفاداري و ايثار مي دهد. نسل جديد بايد حماسه هاي دلاوران صحراي كربلا را براي خود سرمشق قرار بدهند تا با چنگ زدن به ريسمان الهي در مواقع بحران و سختي ها با دل و جان مقابل زورگويان جهان براي رسيدن به اهداف متعالي خود ايستادگي كنند.

سرهنگ مجید ناظریه از افتتاح این ساختمان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت:پایگاه شهید بهشتی یکی از پایگاه های خوب و موفق شهرستان و استان است.

سرهنگ احمد برسلانی از زحمات بسیجیان تقدیر کرد و گفت:ایستادگی در راه هدف وظیفه همه بسیجیان است.بسیجیان همواره قدردان ایستادگی، مقاومت و ایثارگری واقعه عاشورا باشند و راه سیدالشهدا(ع) را ادامه دهند.

در پایان علیرضا عاکفی پور فرمانده پایگاه شهید بهشتی ضمن ارائه گزارش عملکرد از سرهنگ ناظریه زحمات فرمانده سپاه گرمسار بابت پیگیری و کمک های نقدی و غیر نقدی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها