خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هوراند:

خدمات رسانی به محرومان بخشی از نمایش اقتدار بسیج است

فرمانده سپاه هوراند در نشست صمیمانه بسیجیان اردوهای جهادی رزمایش حضرت محمد(ص)، گفت: رزمایش محمد رسول الله(ص) عامل همبستگی و اتحاد ملی و بسیج مردم برای کمک به محرومان و بخشی از نمایش اقتدار بسیج است.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۵۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد عبادی هدف از انجام این رزمایش را ایجاد انگیزه و روحیه در مردم و اعلام آمادگی به منظور خدمت رسانی عنوان و بیان کرد: هوراند شهری کم برخوردار است و ‌کمک بسیج را می طلبد.

وی ارائه خدمات رسانی به روستاهای محروم حاشیه شهر از جمله ساخت قریب به ۷۰۰ خانه توسط حوزه شهدا و  ایثار، ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان در حاشیه شهر و مناطق محروم،  توزیع بسته های لوازم تحریر در بین دانش آموزان بی بضاعت، توزیع اقلام و جهیزیه با همکاری کمیته امداد، بهسازی معابر شهر از جمله رنگ امیزی و پاکسازی آن و ایجاد نشست های فرهنگی را جزو اهداف این رزمایش خواند.

عبادی در پایان با تاکید بر فرمایش رهبر مبنی بر اینکه «بسیج هرکجا و هر زمان که  احساس کند، این نظام و کشور و حتی دولتمردان به کمک اش نیاز دارد آماده است که از دست مردم و هم مسئولان بگیرد»، افزود: برنامه‌های بسیج اگر بر مبنای فرمایشات رهبر شکل بگیرد این انقلاب در نهایت به سرانجام نهایی که ظهور حضرت مهدی(عج) است، دست می  یابد.

وی در پایان از اصحاب رسانه به خاطر انعکاس اخبار و فعالیت های بسیج تشکر و اظهارکرد: انعکاس این اخبار و فعالیت ها بهترین کار ممکن است چراکه خانواده های این بسیجیان در جریان فعالیت های ثمربخش و انسان دوستانه فرزاندانشان قرار می گیرند و مردم با اهداف و فعالیت های بسیج آشنا شده و از آن استقبال می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها