خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولی عصر (عج) :

مدعیان میهن پرستی در دوران دفاع مقدس، پنهان شدند

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) گفت: در طول دفاع مقدس داعیه‌داران میهن پرستی پنهان شده یا از کشور خارج شدند اما جوانان ایران اسلامی از شهرها و روستاهای مختلف به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در کنار نیروهای مسلح، جانانه مقاومت کرده و دشمن را عقب راندند.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۵۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سردار حسن شاهوارپور صبح امروز در مراسم تشییع 9 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس، با بیان اینکه ما مدیون ایثارگری شهدا هستیم، اظهار کرد: در زمانی که دشمن تا دندان مسلح ما برای اسیر کردن و گرفتن امنیت از ملت ما، جداکردن خوزستان از کشور و نابودی انقلاب اسلامی، جنگ خود را آغاز کرد، رزمندگان اسلام و این شهدا در مقابل آنها ایستادند.

وی افزود: می‌خواستند ما را دوباره اسیر آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب کنند اما در آن روزگار، داعیه‌داران میهن پرستی پنهان شده یا از کشور خارج شدند اما جوانان ایران اسلامی از شهرها و روستاهای مختلف به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در کنار نیروهای مسلح، جانانه مقاومت کردند و دشمن را عقب راندند.

وی بیان کرد: رزمندگان در سرمای زمستان و گرمای 50 درجه‌ای خوزستان، خم به ابرو نیاوردند و 8 سال که هر روز و ساعت آن برای بسیاری که مرگ و زندگی را یادآوری می‌کرد؛ برخی رزمندگان چندبار در طول جنگ مجروح می‌شدند اما بلافاصله پس از بهبودی راهی جبهه می‌شدند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) با اشاره به مقاومت رزمندگان در راه عزت و آزادی مردم، دفاع از دین ارزش‌ها و ادامه راه اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: پیام این شهدا، عزت، استقلال و امید نداشتن به دشمنان است.

وی با اشاره به اعتراف دشمن در ناکامی دسیسه‌های خود در منطقه، گفت: با مجهادت جریان انقلاب اسلامی، دشمن در گردآب توطئه‌های خود گرفتار شده است؛ خیال می‌کنند می‌توانند با جنگ روانی ملت ما را بترسانند اما ملت برای ادامه راه مقاومت به تأسی از شهدای والامقام، همچنان محکم و استوار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها