خبرهای داغ:
به گزارش روابط عمومی ناحیه دزفول به نقل ازخبرگزاری جمهوری اسلامی بهمن شهریاری روز یکشنبه در رزمایش عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص) 2 در حسینیه ثاراله دزفول ضمن تسلیت شهادت امام حسین(ع) افزود: دشمن از بمب هسته ای ایران نمی ترسد زیرا امنیت نمی آورد؛ تنها چیزی که در دشمن هراس ایجاد می کند، اجتماع بسیجیان است.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۶۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

وی اظهار داشت: دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد فاصله بین مردم و کم کردن فاصله دوست و دشمن بکار می گیرد تا نتوانیم آنها را از هم تشخیص دهیم.
وی کوبنده ترین مشت جوانان ایران اسلامی بر دهان آمریکا و صهیونیسم را اجتماع بسیجیان دانست و افزود: ملت ایران سالها ناملایمات بسیاری را تحمل کرده اند ولی با وجود این فشارها و تحریم ها انقلاب اسلامی آمریکا را در دنیا مایوس و ذلیل کرده است.
سرهنگ شهریاری گفت: آمریکا در حال حاضر با رهبری مقام معظم رهبری در پاکستان، لیبی، مصر، عراق و سوریه با شکست مواجه و ذلیل شده است.
وی افزود: جریانی به نام مقاومت با رهبری جمهوری اسلامی در دنیا شکل گرفته و ایران با پیشرفت در تولید علم هسته ای و رشد دانشگاه ها همه بازی های رژیم صهیونیستی را بر هم زده است.
فرمانده سازمان بسیج دانشجویی خوزستان به بدعهدی آمریکا در کشورهای دنیا در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته در منطقه یکه تاز بوده و زیر تمام فشارها، تحریم ها و ترورها آمریکا را سرجای خودش نشانده که این بزرگترین افتخار انقلاب است.
وی افزود: قطار جمهوری اسلامی به سرعت در حال حرکت است و افرادی که به آمریکا اعتماد می کنند باید از این قطار خارج شوند زیرا حضور آنها هیچ سودی برای ایران ندارد.
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت دزفول نیز در این آین ضمن تقدیر از گردان های کوثر، بیت المقدس و امام حسین(ع) برای شرکت در این رزمایش گفت: این رزمایش به مدت 2 روز ادامه دارد و برنامه های آموزشی ویژه بسیجیان در پادگان قدس اجرا می شوند.
سرهنگ هادی سعادت زاده افزود: فعالیت 25 اردوی جهادی در طول این 2 روز در مناطق محروم دزفول تشدید می شود.
سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول نیز گفت: فرهنگ بسیج تعطیلی ندارد؛ این فرهنگ از نهضت امام حسین(ع) آغاز شده و در خون شیعیان بویژه شیعیان ایران جاری است.
وی افزود: همه نیروهای مسلح پستوانه نیروهای بسیج هستند.
رزمایش عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) صبح امروز با حضور یکهزار و 650 نفر از بانوان و آقایان بسیجی گردان های بیت المقدس، کوثر و امام حسین (ع) از مسجد جامع شهرستان دزفول آغاز شد.
پیام این رزمایش ایستادگی در برابر دشمن، اتحاد و انسجام نیروهای بسیجی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها