گروه جهادی "باران" دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان ، اردوی جهادی خود را با فعالیت در زمینه های عمرانی ، فرهنگی و خدماتی در روستای شهید پرور افتر برگزار کرد.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۶۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان ، اردوی جهادی خود را با فعالیت در زمینه های عمرانی ، فرهنگی ، آموزشی و خدماتی با نام "باران" در روستای شهید پرور افتر برگزار کرد.

تسطیح سازی بلوار امام رضا (ع) ، حفر گودال به منظور درختکاری ، برگزاری حلقه های متعدد صالحین ، برگزاری مسابقه فوتبال با اهالی محترم روستا ، آماده سازی و ایجاد دکور به منظور برگزاری مراسم شبی با شهدا ، برگزاری با شکوه مراسم شبی با شهدا ، سیاه پوش نمودن حسینیه سرچشمه روستا ، رنگ کاری و مرمت خانه بهداشت روستا ، دیدار و تکریم خانواده شهید والامقام ولی الله عمادی و خط کشی محل احداث استخر روستا گوشه ای از فعالیت های جهادی انجام گرفته توسط این گروه جهادی می باشد.

به گفته مصطفی کاشی سرپرست گروه یکی از مباحث مهم در اینگونه اردوها بحث خودسازی است که در کنار فعالیت های چون عمرانی و فرهنگی این مهم حاصل میگردد.
وی همچنین در پایان خاطر نشان کرد : گروه فعالیت های خود را از 15 شهریور ماه آغاز نمود و با برگزاری مراسم دیدار با خانواده شهید والامقام ولی الله عمادی در روز 19 شهریور ماه به پایان رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها