خبرهای داغ:
مراسم عزاداری وسوگواری در ناحیه آبادان برگزارشد

امام حسین (ع) برای زنده مانده اسلام شهید شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج درآبادان به مناسبت ماه محرم ماه شهادت امام حسین(ع) ویاران باوفایش مراسم عزاداری وسوگواری در ناحیه آبادان با حضور پاسداران وسربازان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۸۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

در این مراسم که مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه آبادان سخنان دلنشینی از اهلبیت ایراد نمودند این مراسم که از روز اول محرم شروع شده است.
حجت السلام والمسلمین جلالی گفتند که میدانید چرا سیدالشهداء در کربلا شهید شدند علتش اصلی آن از دشمنی عده ای دنیا طلب بود آن به فکر پست ومنصب بودند به فکر دنیا بودند .
ایشان گفتند :که مشکل اصلی بعد از واقعه غدیر ورحلت پیامبر اتفاق افتاد.در آن زمان خلافت راغصب نمودند و خلیفه های دیگری جایگزین امام علی (ع) نصب نمودند.اول و دوم رعایت اسلام را میکردند ولی خلیفه سوم اموال بیت المال را بین خودش و دوست وفامیلش تقسیم می کرد. وبعداز مرگ عثمان مردم بازهم تحمل اسلام ناب محمدی را نکردند و بعد از چندین جنگ با امام علی (ع) او را به شهادت رساندند.وبعد آن هم معاویه خلافت را با حقه و دشمنی غصب نمود تا امام حسن (ع) را به شهادت رساندند وبعد از آن نیز یزید در فکر بیعت گرفتن از امام حسین (ع) بود که در آخر به فکر شهادت این امام نیز افتادن.
این سلسه جلسات ومراسم هر روز در ناحیه آبادان برگزار می شود.که با حضور حداکثری کارکنان وسربازان انجام می شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار