رزمایش اقتدار عاشوراییان در زرند

با حضور باشکوه بسیجیان گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیح زرند همزمان با سراسرکشور رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (2) در منطقه عمومی ریحانشهر این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۸۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، در فضائی آکنده ازعطر شهیدان با حضور باشکوه بسیجیان عضو گردان های بیت المقدس و اعضا شورای تامین شهرستان. فرماندهان نظامی و انتظامی ، جمعی از بسیجیان و خانواده های معظم شهدا ء و ائمه جمعه و جماعات ، رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (2) در منطقه عمومی ریحانشهر شهرستان زرند برگزار گردید.
در آغاز رزمایش سرهنگ 2 پاسدار علی اکبر شاهرخی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند با عرض خیر مقدم و خوش آمد گوئی خدمت مسئولین و سروران روحانی شرکت کننده در مراسم از حضور پر شور جوانان غیور بسیجی شهرستان زرند در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص)2قدردانی نمود .
وی بیان داشت : این رزمایش با حضور و آمادگی بیش از پانصدنفربسیجی در قالب 2 گردان بیت المقدس با شعار وحدت ، ایستادگی ، پیشرفت در این منطقه عمومی برگزارشد وشکی نیست قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها می تواند دشمنان انقلاب را مایوس کند و این نشان از ولایتمداری مردم متدین این خطه از میهن اسلامی دارد چراکه بسیجیان در تمامی صحنه ها ثابت کرده اند که پای ارزشها و دستاوردهای نظام و ولایت ایستاده اند و هرگز اجازه نخواهند داد تا دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.
فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) زرند تصریح نمود: رزمایش بزرگ سراسری سپاهیان عاشورایی حضرت محمد رسول‌الله(ص) اقتدار نیروهای بسیج در تمامی عرصه‌های خدمات‌رسانی و نظامی و دفاعی را به جهانیان اثبات کردواین مایه ی افتخار و مباهات بسیج و بسیجیان است.
در ادامه حبیب الله خنجری فرماندار زرند با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 570 شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس اظهارداشت : رزمایش سراسری بسیج سپاهیان محمد (ص)2 اقتدار و انسجام و وحدت امت خداجوی ایران اسلامی را در اقساط نقاط مختلف کشوربه نمایش گذاشته که نقش بسیار مهمی در بحث بازدارندگی دارد و به همین دلیل امنیت از محورهای اساسی این رزمایش بوده و هست وایران اسلامی امروز از آرامش و امنیت خوبی برخوردار است .
وی افزود : اگر نگاهی به کشورهای پیرامونی همچون افغانستان ، پاکستان ، عراق و یمن ... داشته باشیم می بینیم امنیتی که در کشور ما هست در دیگر کشورها نیست اینها همه به برکت خون شهیدان و به برکت انقلاب اسلامی است و نشان از صلابت و یکپارچگی مردم مسلمان ایران دارد .
فرماندار زرند تصریح نمود : در حال حاضرهدف دشمن فاصله انداختن بین مردم با ولایت فقیه و مسئولین نظام است که این توطئه با حضور مقتدرانه بسیجیان و امت همیشه در صحنه با برگزاری این رزمایش دفع گردید .
نماینده عالی دولت با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیان داشت : در هفته بزرگداشت دفاع مقدس که همزمان است با بازگشائی مدارس با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در طول هفته یاد دلاورمردان عزت و اقتدار ایران اسلامی گرامی داشته خواهد شد وعلی رغم تحریمهای ظالمانه وتوطئه های استکبار جهانی ، امت شهید پرور با آرمانهای بلند امام راحل و شهدای عزیز تجدید عهد خواهد نمود .
شایان ذکراست : در این رزمایش بسیجیان گوشه ای از قدرت و اقتدار خویش را به نمایش گذاشتند و بار دیگر تجدید پیمان کردند که پاسدار خون و آرمان‌های شهدا گرانقدر و اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و مطیع امر مقام معظم رهبری هستند.
خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

ارسال نظرات