معاون سپاه پاسداران استان بوشهر از برگزاری مرحله دوم این رزمایش با حضور ۲۰ هزار تن از بسیجیان ۱۲ مهر ماه در مرکز استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۱۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در استان بوشهر 12 مهرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای موفق مرحله اول رزمایش در این استان افزود: مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)  با شرکت 20 هزار نفر از بسیجیان عضو گردان بیت‌المقدس در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد:  از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان بوشهر که در انعکاس مطلوب مرحله نخست رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس در تمام سطوح جامعه از جمله جنگ اقتصادی دشمن باقی است چراکه جهاد ترکیبی سخت و نرم در این عرصه «جهاد کبیر» است، گفت:  دشمن در ابعاد گوناگون در جنگ اقتصادی وارد میدان شده که ضمن ناامید و دلسرد کردن مردم ضعف نظام اسلامی را مورد توجه قرار داده است.

انبارکی در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: برای این هفته برنامه های زیادی  تدوین و اجرایی شده که در تمام شهرها و روستاهای استان بوشهر عملیاتی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:  اجرای برنامه‌ها و نهضت‌های روشنگری،  طرح های فرهنگی، ورزشی، افتتاح نمایشگاه، پروژه‌های محرومیت‌زدایی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و  سایر ایثارگران از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها