مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: این رزمایش نمایش‌دهنده پیوستگی مردم در قالب تشکل میلیونی بسیج با نظام است و نشان می‌دهد که بسیج توان انجام کارهای سخت را در جنگ اقتصادی دارد.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۳۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار نعمان غلامی فرمانده قرارگاه خدمت‌رسانی رزمایش «اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» و رئیس سازمان بسیج سازندگی در گفتگو با آنا در رابطه با تأثیر این رزمایش در افزایش اقتدار بسیج و انسجام و وحدت میان این نهاد انقلابی با مردم، گفت: این رزمایش در شرایطی برگزار می‌شود که دشمن جنگ اقتصادی را نه تنها علیه نظام بلکه علیه تمام ملت به راه انداخته و هدف از آن ایجاد شکاف میان ملت و حاکمیت است که پیوستگی میان این دو رمز ماندگاری حکومت است و برای حفظ این پیوستگی باید از همه ظرفیت‌های نظام اسلامی استفاده کنیم و آن را به نمایش بگذاریم.
وی با بیان اینکه بسیج از متن ملت هست، تصریح کرد: بسیج در محاصره اقتصادی می‌تواند ظرفیت و اقتدارش را نشان دهد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی، برگزاری این رزمایش را در شرایط حاضر مهم ارزیابی کرد و افزود: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲، نمایش‌دهنده پیوستگی مردم در قالب تشکل میلیونی بسیج با نظام است و نشان می‌دهد که بسیج توان انجام کارهای سخت را در جنگ اقتصادی دارد.

غلامی با اشاره به خدمت‌رسانی هفت هزار و 14 گروه به مردم آسیب‌پذیر در این رزمایش، گفت: پیش‌بینی می‌کنم بر اساس احساس تکلیف بسیجیان، بر تعداد این جمعیت افزوده شود. همچنین جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر می‌خواهند در شرایط جنگ اقتصادی و در مقطع کوتاهی به کمک مردم آسیب‌پذیر بشتابند تا نشان دهند در پیچیده‌ترین شرایط، بسیج می‌تواند به مردم کمک‌رسانی داشته باشد.

فرمانده قرارگاه خدمت‌رسانی رزمایش با بیان اینکه دشمن در دو جنگ نظامی و فرهنگی از ملت ایران شکست خورده، تصریح کرد: به‌طور قطع دشمن در جنگ اقتصادی شکست خواهد خورد و این آخرین جنگ استکبار با ملت است.
وی افزود: وقتی توانسته‌ایم دشمن را در کوچه‌پس‌کوچه‌های عراق و سوریه زمین‌گیر کنیم تا عزت ملت ایران حفظ شود، خواهیم توانست در این جنگ اقتصادی هم پیروز شویم و ملت ایران اطمینان داشته باشند که این جنگ خیلی طولانی نخواهد بود؛ زیرا دشمن بیشتر متضرر می‌شود.

ارسال نظرات