خبرهای داغ:
غلامی گفت: امروز تراکم کلاسهای درسی در مدارس دولتی به ۴۰ نفر رسیده و اگر خیرین نباشند مشکلات زیادی را در بحث فضاهای آموزشی خواهیم داشت و در این زمینه قزوین و اقبالیه با کمبود فضاهای آموزشی مواجه هستند‌.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۳۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین به مدیریت سید علی موسوی فرماندار قزوین و باحضور شمس اله غلامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، رسولی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو و جمعی از معاونان دو ناحیه آموزش و پرورش برگزار شد.
در این جلسه غلامی ضمن اشاره به بازگشایی مدارس بیان کرد: در هفته آتی شاهد بازگشایی هستیم که زمینه لازم برای این امر با همکاری ارگانها و نهادها موجب می شود این امر بهتر انجام شود.
وی گفت: مصوبات پیگیری کمبود نیرو، انجام شده و با تغییرات ایجاد شده و سیاستهای وزارت آموزش و پرورش همه مناطق با مشکل مواجه بودند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اظهار کرد: سال گذشته جهت جبران کمبود نیروی انسانی در مدارس ابتدایی، جمعی زیادی از فرهنگیان از متوسطه دوم به این مدارس هدایت شدند.
غلامی عنوان کرد: امسال اکثر ابلاغها صادر شده و در حوزه نیروی انسانی مشکلی وجود ندارد اما با مشکلاتی در بحث فضاهای آموزشی مواجه هستیم.
وی افزود: امروز تراکم کلاسهای درسی در مدارس دولتی به ۴۰ نفر رسیده و اگر خیرین نباشند مشکلات زیادی را در بحث فضاهای آموزشی خواهیم داشت و در این زمینه قزوین و اقبالیه با کمبود فضاها مواجه هستند و همچنین با توجه به بازگشایی مدارس در هفته آینده، در شهر محمودآباد نمونه نیز، هنوز فضاها آماده نیست‌.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خاطرنشان کرد: توجه به مشکلات امروز جامعه نیازمند بررسی دقیق و مدیریت درست در بخش ها و حوزه های مختلف است که آموزش و پرورش توانسته در این زمینه موفق عمل کند اما باتوجه به افزایش آمار جامعه دانش آموزی، هنوز مشکلاتی وجود دارد.
غلامی رسیدگی به وضعیت تحویل مدرسه مریم جوادی، بحث تغییر مدارس هیات امنایی، ورود در بحث اهتمام در ساخت سوله های مدرسه هاشمیان که هنوز انجام نشده و نیز
مکاتبه با دستگاه های آب و برق و گاز جهت تقسیط و تسهیل در پرداخت انشعابات را به عنوان دستور جلسه از ریاست جلسه خواستار شد.
وی همچنین ضمن اشاره به اقدامات شهری در زمان بازگشایی مدارس، گفت: روز اول بازگشایی مدارس در بحث حمل و نقل، زیباسازی مدارس بنرهای استقبال از سال تحصیلی و حضور مسوولان در روز آغازین مدارس از سوی دستگاهها را جزو برنامه های مشارکتی از سوی دستگاهها و ارگان های ذیربط دانست.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها