دیواره بولدرینگ (سنگ نوردی) کانون کوهنوردان کردستان با حضور کوهنوردان و جمعی از مسئولان شهر سنندج افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۴۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دیواره بولدرینگ (سنگ نوردی) کانون کوهنوردان کردستان به مناسبت زادروز محمد اوراز و با حضور کوهنوردان و جمعی از مسئولان شهر سنندج افتتاح شد.

مدیرعامل کانون کوهنوردان کردستان در این مراسم، به بیان برخی مشکلات موجود در شهر سنندج اشاره و اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود در این شهر دفن شدن ۵۰ کانی و چشمه شهر سنندج در فاضلاب این شهر است درحالیکه در گذشته آب شرب سنندج از همین کانی‌ها تامین می‌شد و امروز هم در صورتی که احیا شوند، با وجود وضعیت کم آبی، می‌تواند به کمک تامین آب شرب سنندج بیاید که شهرداری و شورای شهر سنندج باید در این مسئله ورود کنند.

صلاح حقیقیان با اشاره به کاهش آتش سوزی‌های امسال در سنندج نسبت به سال گذشته، از ایجاد کمپ در مکان‌های مختلف آبیدر توسط شهرداری و وشورای شهر سنندج تشکر کرد و آن را در کاهش آتش سوزی تاثیرگذار دانست.

وی از ورود فاضلاب ۵۰ روستا و پساب کشاورزی آن‌ها به سد قشلاق سنندج انتقاد کرد و گفت: بر اساس مستندات می‌توانم بگویم که با تداوم وضع موجود، سد قشلاق سنندج تا سه سال آینده با مشکل تامین آب شرب سنندج مواجه خواهد شد.

حقیقیان در خصوص وانت‌های موجود در میدان گاز سنندج و فروش خوراکی و قلیان توسط آنها، از نبود هیچ نوع نظارتی بر آن‌ها انتقاد کرد و خواستار رسیدگی و نظارت به این وانت‌ها و شناسنامه دار کردن آن‌ها توسط شهرداری سنندج شد.

وی در پایان راه اندازی دیواره بولدرینگ (سنگ نوردی) کانون کوهنوردان کردستان را نتیجه همکاری چند ماهه اعضای کانون کوهنوردان کردستان به سرپرستی یدالله نگهدار دانست و از همکاری این افراد تشکر کرد.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات