خبرهای داغ:
امام جمعه پلدشت:

اهداف مشترکی در عاشورا و دفاع مقدس دنبال می شود

امام جمعه پلدشت گفت: اهداف مشترکی در عاشورا و دفاع مقدس دنبال می شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۴۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام وحید طالبی در جلسه هماهنگی برنامه های دفاع مقدس که در ارومیه برگزار شد اظهار کرد: عاشورا و دفاع مقدس هر دو برای دفاع از ارزش ها و اسلام بود و اگر امروز با تمام اقتدار در برابر ابر قدرت ها می ایستیم برگفته از مکتب امام حسین (ع) است که به ما یاد داده است در برابر استکبار سر خم نکنیم.

وی افزود: خون های ریخته شده در راه انقلاب ریشه در کربلای حسینی دارد و برگرفته از پیام کربلا است امام خمینی(ره) فرموده اند، محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

این مسئول اظهار کرد: نهضت انقلاب اسلامی و دفاع از انقلاب برگرفته از فرهنگ عاشورا است، هر روز برایمان عاشورا است و در برابر زورگویان و استکبار می ایستیم.

امام جمعه پلدشت افزود: فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری برگرفته از فرهنگ عاشورا است و هر موقع نیاز باشد درخت انقلاب را با خون هایمان آبیاری می کنیم.

طالبی گفت: عاشورا و دفاع مقدس هر دو برای دفاع از ارزش ها و اسلام بود، اگر امروز با تمام اقتدار در برابر ابر قدرت ها می ایستیم برگفته از مکتب امام حسین (ع) است که به ما یاد داده است در برابر استکبار سر خم نکنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار