خبرهای داغ:
نجف آباد میزبان شهدای دفاع مقدس می شود
پیکر شهیدان تازه تفحص شده، سید مهدی شریعتی و غلامرضا مهدیه از نیروهای لشکر۸نجف اشرف، روز پنج شنبه بیست و نهم شهریور ماه همزمان با عاشورا در نجف آباد تشییع خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۵۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ مراسم تشییع از ساعت ۱۰ صبح روز عاشورا از بلوار میرداماد شروع و به سمت میدان حضرت امام (باغملی) و گلزار شهدا ادامه خواهد داشت.
پدران این دو شهید، فوت کرده اند و تنها مادران آن ها در قید حیات هستند. وجه مشترک دیگر این خانواده ها، دو شهیدی بودن آن ها است. از خانواده شریعتی، سید مرتضی در بیست و دو سالگی و در اسفند۶۲ طی عملیات خیبر شهید شده و خانواده مهدیه نیز عباس خود را سال۶۱ طی عملیات رمضان در شرق بصره تقدیم امنیت و ثبات ایران اسلامی کرده اند.

هر دو پیکر تازه تفحص شده نیز در صورت قبر هایی که در کنار برادرانشان در نظر گرفته شده بود، تدفین خواهند شد.

مراسم تشییع، همزمان با دسته بزرگ عزاداری نجف آباد که چندین سال است در روز عاشورا حرکت خود را از بلوار میرداماد شروع می کند، برگزار خواهد شد.

به استناد اطلاعات پایگاه خبری کنگره شهدای نجف آباد: سید مهدی شریعتی فرزند حسین در تیر ماه۶۱ و در سن بیست و چهار سالگی طی عملیات رمضان در شرق بصره به شهادت رسید. او که مدرک کارشناسی رشته ریاضی را از دانشگاه اصفهان گرفته بود، در مقطع شهادت به عنوان یک طلبه در گردان انبیاء لشکر۸نجف اشرف حضور داشت. برای این شهید در نهمین ردیف قطعه ۲گلزار شهدای نجف آباد صورت قبر گرفته اند.

شهید غلامرضا مهدیه فرزند محمد علی نیز در اولین ماه سال ۶۷ در بیست و سه سالگی در خط پدافندی شبه جزیره فاو به شهادت رسید. برای این دانشجوی رشته علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، در ردیف ۱۸ قطعه سه گلزار شهدای نجف آباد، صورت قبر پیش بینی کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها