خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس نشست کنفرانس خبری با خبر نگاران واصحاب رسانه در هندیجان برگزارشد که فرمانده ناحیه سپاه سرهنگ پاسدار بعنونی نژاد از اجرای بیش از ۶۰برنامه متنوع شامل فرهنگی،اجتماعی ،نشست های بصیرتی ،عمرانی پروژه های جهادی ،ورزشی و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج در شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۶۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:در هفته باشکوه دفاع مقدس با همت بسیجیان و سایر اقشار برنامه‌های متنوعی درشهرستان تدارک دیده شده که طبق روزشمار در سطح حوزه ها و پایگاهها برگزار خواهند شد‌.

وی افزود:از عمده برنامه های هفته دفاع مقدس پخش اکران فیلم های جذاب و آموزنده دفاع مقدس و همچنین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا ،دیدار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همزمان با بازگشایی مدارس نواختن زنگ ایثار و شهادت است.

وی بابیان اجرای برنامه های متنوع ورزشی در هفته دفاع مقدس گفت:همایش بزرگ دوچرخه سواری و دیگر مسابقات فرهنگی وهنری و همچنین سکوی روایتگری و خاطره گویی رزمندگان در مدارس و پایگاهها از برنامه هایی است که اجراخواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها